Tuesday, December 11, 2012

ဝင္းဒုိးအားလုံးကုိ Active ေပးႏုိင္တဲ႔ Microsoft Windows 8,7,XP Activator (All Edition)


ဒီလုိဒါေလးအေၾကာင္းနည္းနည္ေဖာမယ္ဗ်ာ.......ကၽြန္ေတာ္ဝင္ ၈ ကုိစတင္တုန္က ကၽြန္ေတာ္ဝင္ဒုိးက Active မျဖစ္ဘူးေပါ႔ဗ်ာ.....စမ္းတာလဲ
လုိဒါကုန္သြားတယ္....အက္တစ္မျဖစ္လာဘူးဗ်ာ.........အဲတာနဲ႔ အဲဝင္းဒုိ 8 ကုိျပန္ခ်ျပီး 7 ကုိျပန္တင္လုိက္ရတယ္.....ေနာက္ပုိင္းကၽြန္ေတာ္လဲ လုိဒါေတြကုိေတြ႔သမွ်အကုန္လုိက္ေဒါင္းေတာ႔တာပါပဲ.....
ခုကၽြန္ေတာ္သုံးတဲ႔ဝင္းဒုိး 8 ကုိလုိဒါေပါင္းစုံနဲ႔စမ္းေပးမဲ႔အဆင္မေျပဘူး...ဒီလုိဒါေလးနဲ႔လုပ္မွ အက္တစ္ျဖစ္ျပီး..အဆင္ေျပသြားေတာ႔တယ္....ကၽြန္ေတာ္အဆင္ေျပသလုိကၽြန္ေတာ္
ေဘာ္ေဘာ္ေတြကုိလဲအဆင္ျပန္ေျပေစခ်င္တဲ႔အတြက္ျပန္လည္မွ်ေဝေပးလုိက္ပါတယ္.....လုိခ်င္တဲ႔သူမ်ာူေအာက္ကလင္႔ေလးမွာ
ယူသြားလုိက္ပါေနာ္.....စကားေလးတစ္ခြန္းေျပာခဲ႔ရင္ေက်နပ္ပါျပီး.....အဆင္မေျပရင္လဲ  ျပန္ေျပာလုိ႔ရပါတယ္ဗ်ာ.....
                            ဇြဲကပင္ေျမေဒါင္းလုိ႔ယူရန္
ကုိယ္သိထားတာေလးေတြကုိျပန္လည္မွ်ေဝေပးေနရရင္အျမဲတမ္းေက်နပ္ေနတတ္တဲ႔.....................
                                                                                                                             (မင္းထက္)

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment