This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Sunday, December 30, 2012

AH -64 အပါခီ် ရဟတ္ယာဥ္သည္ အလြန္ေကာင္းမြန္ေသာ တိုက္ခိုက္ေရးရဟတ္ယာဥ္တစ္စင္းျ

Kotoke Gyi shared ျမ၀တီ's photo.
AH -64 အပါခီ်

အပါခ်ီ ရဟတ္ယာဥ္သည္ အလြန္ေကာင္းမြန္ေသာ တိုက္ခိုက္ေရးရဟတ္ယာဥ္တစ္စင္းျဖစ္ၿပီး လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ အေမရိကန္စစ္တပ္၏ အားထားရေသာ အနီးကပ္ ေလေၾကာင္းပစ္ကူ တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ပင္ျဖစ္သည္။ အေမရိကန္တပ္မေတာ္၏ လက္ရွိဆင္ႏႊဲေနေသာ အၾကမ္းဖက္သမားမ်ား ေခ်မႈန္းေရးတာ၀န္မ်ားတြင္ တာ၀န္ယူတိုက္ခိုက္ေနသျဖင့္ တာလီဘန္မ်ားႏွင့္ အၾကမ္းဖက္စစ္ေသြးၾကြမ်ားမွာ အလြန္ေၾကာက္ရြ႕ံၾကၿပီး ျခင္ ဟုပင္ တင္စားေခၚေ၀ၚၾကသည္။ အဆိုးဆံုးျခင္ကိုက္လွ်င္ အမ်ားဆံုးဖ်ားနာၿပီးမွသာ ေသဆံုးေသာ္လည္း အပါခ်ီ ျခင္ ကိုက္လွ်င္မူ ကိုက္မွန္းမသိပဲနဲ႔ပင္ ေသဆံုးၾကရသည္သာျဖစ္သည္။ အပါခ်ီရဟတ္ယာဥ္မွာ မည္သည့္အရပ္မွ ပစ္ခတ္ေနသည္၊ ပစ္ကြင္းကိုခ်ိန္ရြယ္ေနသည္ကိုေတာင္ မသိလိုက္ရပဲ ထိမွန္ၿပီးမွာသာ သိရသျဖင့္ အၾကမ္းဖက္သမားမ်ားႏွင့္ ရန္သူမ်ားမွာ လြန္စြာထိတ္လန္႔ၾကရသည္။

AH -64 အပါခီ် ရဟတ္ယာဥ္သည္ ပန္ကာဒလက္ အခ်ပ္ ၄ခု၊ အင္ဂ်င္ ၂လံုး ပါဝင္ေသာ တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ ျဖစ္ၿပီး ရာသီမေရြး ၊ ေန့ညမေရြး တိုက္ပဲြဝင္နိုင္သည့္ တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္မ်ား ျဖစ္ျကသည္။ ပံုေသတပ္ထားသည့္ အဓိက လက္နက္မွာ ရဟတ္ယာဉ္၏ ထိပ္ပိုင္းတြင္ တပ္ဆင္ထားသည့္ ၃၀ မီလီမီတာ M230 Chain Gun ျဖစ္သည္။ ေျမျပင္ - ေဝဟင္ ပစ္ခတ္ႏိုင္သည့္ AGM-114 Hellfire နွင့္ Hydra 70 ဒံုးက်ည္မ်ား တပ္ဆင္ႏိုင္ရန္အတြက္ ေနရာ (၄) ခုရိွသည္။

ထို႔အျပင္ အဆိုပါလက္နက္မ်ားမွ တင့္ကားေခ်မႈန္းေရးဒံုးက်ည္ (Hellfire Missiles) မ်ားကိုပါ တပ္ဆင္ထားႏိုင္ေသာေၾကာင့္ တိုက္ပြဲ၌ ၅ မိုင္ပတ္လည္အတြင္းရွိ မည္သည့္ သံခ်ပ္ကာယာဥ္မ်ားကိုမဆို ထိေရာက္စြာ ဖ်က္ဆီးေခ်မႈန္းႏိုင္ပါသည္။ ထို႔အျပင္ အေႏွးပ်ံ slow fly တြင္လည္း လူတစ္ေယာက္၏ လမ္းေလွ်ာက္ႏႈန္းသာသာ ရွိသည့္ အျမန္ႏႈန္းႏွင့္လည္း ပ်ံသန္းႏိုင္ပါသည္။ 

အပါခ်ီသည္အသံုးျပဳရေသာ ရည္ရြယ္္္ခ်က အားသာခ်က္အခ်ိဳ႕လည္းရွိပါသည္။ အမ်ားျပည္သူဆိုင္ရာေနရာမ်ား၊ ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ သာမန္အရပ္သားမ်ားႀကားတြင္ ေနရာယူပုန္းေအာင္ႏိုင္သည့္ ရန္သူတပ္ဖြဲ႕မ်ားကို အနီးကပ္ပစ္ခတ္ေခ်မႈန္းႏိုင္ျခင္းသည္ အျမင့္ေပ ၂၀၀၀၀ ေက်ာ္မွ တိုက္ခိုက္ေရးေလယာဥ္မ်ားျဖင့္ ဗံုးၾကဲေခ်မႈန္းရျခင္းထက္ ပိုမိုထိေရာက္ေအာင္ျမင္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ အပစ္မဲ့ေသာသူမ်ား ေသဆံုးမႈႏွင့္ အျခားေသာ အေဆာက္အဦးမ်ား ပ်က္စီးမႈကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ျခင္းမွာလည္း ေကာင္းမြန္ေသာအခ်က္ျဖစ္ပါသည္။

အေမရိကန္ႏိုင္ငံ Hughes Helicopters မွ ဒီဇိုင္းေရးဆြဲၿပီး ၁၉၇၅ ခုႏွစ္မွ ၁၉၈၅ ခုႏွစ္အတြင္း ထုတ္လုပ္၍ McDonnell Douglas မွ ၁၉၈၄ ခုႏွစ္မွ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္အထိထုတ္လုပ္ခဲ့ပါသည္။ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္မွစ၍ ယေန႔တိုင္ Boeing Defense မွ ဆက္လက္ထုတ္လုပ္ၿပီး တန္ဖိုးမွာ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၈ သန္းခန္႔ျဖစ္ပါသည္။ ၁၉၇၅ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၃၀ ရက္ေန႔တြင္ ပထမဦးဆံုးပ်ံသန္းမႈကို စမ္းသပ္ခဲ့ၿပီး ၁၉၈၆ ခုႏွစ္မွ စတင္တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

အေျခခံ အခ်က္အလက္မ်ား

ေလသူရဲ = ၂ ဦး
ရဟတ္ယာဥ္ အလ်ား = ၁၇.၇၃ မီတာ
ရဟတ္ယာဥ္ အျမင့္ = ၃.၈၇ မီတာ
အင္ဂ်င္ = General Electric T700-GE-701 အင္ဂ်င္ (၂) လံုး
အျမန္ဆံုး ပံ်သန္းႏႈန္း = တစ္နာရီလွ်င္ ၂၉၃ ကီလိုမီတာ
လက္နက္
၃၀ မီလီမီတာ M230 စက္အေျမာက္ (၁) လက္ (က်ည္ ၁၂၀၀)
Hydra 70 FFAR ဒံုးက်ည္မ်ား
AGM-114 Hellfire ၊ AIM-92 Stinger နွင့္ AIM-9 Sidewinder ဒံုးက်ည္မ်ား

ေ၀ဟင္ခ်စ္သူ
AH -64 အပါခီ်

အပါခ်ီ ရဟတ္ယာဥ္သည္ အလြန္ေကာင္းမြန္ေသာ တိုက္ခိုက္ေရးရဟတ္ယာဥ္တစ္စင္းျဖ
စ္ၿပီး လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ အေမရိကန္စစ္တပ္၏ အားထားရေသာ အနီးကပ္ ေလေၾကာင္းပစ္ကူ တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ပင္ျဖစ္သည္။ အေမရိကန္တပ္မေတာ္၏ လက္ရွိဆင္ႏႊဲေနေသာ အၾကမ္းဖက္သမားမ်ား ေခ်မႈန္းေရးတာ၀န္မ်ားတြင္ တာ၀န္ယူတိုက္ခိုက္ေနသျဖင့္ တာလီဘန္မ်ားႏွင့္ အၾကမ္းဖက္စစ္ေသြးၾကြမ်ားမွာ အလြန္ေၾကာက္ရြ႕ံၾကၿပီး ျခင္ ဟုပင္ တင္စားေခၚေ၀ၚၾကသည္။ အဆိုးဆံုးျခင္ကိုက္လွ်င္ အမ်ားဆံုးဖ်ားနာၿပီးမွသာ ေသဆံုးေသာ္လည္း အပါခ်ီ ျခင္ ကိုက္လွ်င္မူ ကိုက္မွန္းမသိပဲနဲ႔ပင္ ေသဆံုးၾကရသည္သာျဖစ္သည္။ အပါခ်ီရဟတ္ယာဥ္မွာ မည္သည့္အရပ္မွ ပစ္ခတ္ေနသည္၊ ပစ္ကြင္းကိုခ်ိန္ရြယ္ေနသည္ကိုေတာင္ မသိလိုက္ရပဲ ထိမွန္ၿပီးမွာသာ သိရသျဖင့္ အၾကမ္းဖက္သမားမ်ားႏွင့္ ရန္သူမ်ားမွာ လြန္စြာထိတ္လန္႔ၾကရသည္။

AH -64 အပါခီ် ရဟတ္ယာဥ္သည္ ပန္ကာဒလက္ အခ်ပ္ ၄ခု၊ အင္ဂ်င္ ၂လံုး ပါဝင္ေသာ တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ ျဖစ္ၿပီး ရာသီမေရြး ၊ ေန့ညမေရြး တိုက္ပဲြဝင္နိုင္သည့္ တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္မ်ား ျဖစ္ျကသည္။ ပံုေသတပ္ထားသည့္ အဓိက လက္နက္မွာ ရဟတ္ယာဉ္၏ ထိပ္ပိုင္းတြင္ တပ္ဆင္ထားသည့္ ၃၀ မီလီမီတာ M230 Chain Gun ျဖစ္သည္။ ေျမျပင္ - ေဝဟင္ ပစ္ခတ္ႏိုင္သည့္ AGM-114 Hellfire နွင့္ Hydra 70 ဒံုးက်ည္မ်ား တပ္ဆင္ႏိုင္ရန္အတြက္ ေနရာ (၄) ခုရိွသည္။

ထို႔အျပင္ အဆိုပါလက္နက္မ်ားမွ တင့္ကားေခ်မႈန္းေရးဒံုးက်ည္ (Hellfire Missiles) မ်ားကိုပါ တပ္ဆင္ထားႏိုင္ေသာေၾကာင့္ တိုက္ပြဲ၌ ၅ မိုင္ပတ္လည္အတြင္းရွိ မည္သည့္ သံခ်ပ္ကာယာဥ္မ်ားကိုမဆို ထိေရာက္စြာ ဖ်က္ဆီးေခ်မႈန္းႏိုင္ပါသည္။ ထို႔အျပင္ အေႏွးပ်ံ slow fly တြင္လည္း လူတစ္ေယာက္၏ လမ္းေလွ်ာက္ႏႈန္းသာသာ ရွိသည့္ အျမန္ႏႈန္းႏွင့္လည္း ပ်ံသန္းႏိုင္ပါသည္။

အပါခ်ီသည္အသံုးျပဳရေသာ ရည္ရြယ္္္ခ်က အားသာခ်က္အခ်ိဳ႕လည္းရွိပါသည္။ အမ်ားျပည္သူဆိုင္ရာေနရာမ်ား၊ ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ သာမန္အရပ္သားမ်ားႀကားတြင္ ေနရာယူပုန္းေအာင္ႏိုင္သည့္ ရန္သူတပ္ဖြဲ႕မ်ားကို အနီးကပ္ပစ္ခတ္ေခ်မႈန္းႏိုင္ျခင္းသည္ အျမင့္ေပ ၂၀၀၀၀ ေက်ာ္မွ တိုက္ခိုက္ေရးေလယာဥ္မ်ားျဖင့္ ဗံုးၾကဲေခ်မႈန္းရျခင္းထက္ ပိုမိုထိေရာက္ေအာင္ျမင္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ အပစ္မဲ့ေသာသူမ်ား ေသဆံုးမႈႏွင့္ အျခားေသာ အေဆာက္အဦးမ်ား ပ်က္စီးမႈကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ျခင္းမွာလည္း ေကာင္းမြန္ေသာအခ်က္ျဖစ္ပါသည္။

အေမရိကန္ႏိုင္ငံ Hughes Helicopters မွ ဒီဇိုင္းေရးဆြဲၿပီး ၁၉၇၅ ခုႏွစ္မွ ၁၉၈၅ ခုႏွစ္အတြင္း ထုတ္လုပ္၍ McDonnell Douglas မွ ၁၉၈၄ ခုႏွစ္မွ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္အထိထုတ္လုပ္ခဲ့ပါသည္။ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္မွစ၍ ယေန႔တိုင္ Boeing Defense မွ ဆက္လက္ထုတ္လုပ္ၿပီး တန္ဖိုးမွာ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၈ သန္းခန္႔ျဖစ္ပါသည္။ ၁၉၇၅ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၃၀ ရက္ေန႔တြင္ ပထမဦးဆံုးပ်ံသန္းမႈကို စမ္းသပ္ခဲ့ၿပီး ၁၉၈၆ ခုႏွစ္မွ စတင္တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

အေျခခံ အခ်က္အလက္မ်ား

ေလသူရဲ = ၂ ဦး
ရဟတ္ယာဥ္ အလ်ား = ၁၇.၇၃ မီတာ
ရဟတ္ယာဥ္ အျမင့္ = ၃.၈၇ မီတာ
အင္ဂ်င္ = General Electric T700-GE-701 အင္ဂ်င္ (၂) လံုး
အျမန္ဆံုး ပံ်သန္းႏႈန္း = တစ္နာရီလွ်င္ ၂၉၃ ကီလိုမီတာ
လက္နက္
၃၀ မီလီမီတာ M230 စက္အေျမာက္ (၁) လက္ (က်ည္ ၁၂၀၀)
Hydra 70 FFAR ဒံုးက်ည္မ်ား
AGM-114 Hellfire ၊ AIM-92 Stinger နွင့္ AIM-9 Sidewinder ဒံုးက်ည္မ်ား

ေ၀ဟင္ခ်စ္သူ

ကမာၻ႕အမာေႀကာဆံုး အသားပိုင္ရွင္.... မူဗီ Shaolin Monk harnesses Qi to drill his head?



                  
                       ကမၻာ့အမာေၾကာဆံုး အသားပိုင္ရွင္

တရုတ္ႏိုင္ငံ၊ ဟူနန္ျပည္နယ္က အသက္ ၃၆ ႏွစ္အရြယ္ ကြန္ဖူး သိုင္းပညာ ရွင္ ေရွာင္လင္ဘုန္းၾကီး Hu Qiong ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္၊ ေအာက္တိုဘာလ ၁ ရက္ေန႔က တရုတ္ႏိုင္ငံ အလယ္ပိုင္း Xiangfan ျမိဳ ႔ မွာ ယခုလို လက္စြမ္းျပျပီး ကမၻာ့အသိအမွတ္ျပဳ ခံခဲ့ရပါတယ္။

သံေဖာက္ စူး၊ သံေဖာက္လြ၊ Drill စက္ အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ေဘာ္ဒီ တစ္ခုလံုးကို မိနစ္ အေတာ္ၾကာ ေဖာက္ျပီး ဘာမွ မျဖစ္တာကို သက္ေသျပခဲ့ ပါတယ္။ လည္ေနတဲ့ သံျဖတ္လႊန႔ဲလည္း ဝမ္းဗိုက္ကို ျဖတ္ျပျပီး ဘာမွ မျဖစ္တာ ကုိ ျမင္ေတြ႔ခဲ့ၾကပါတယ္။ ပံုမွာ ျမင္ေတြ႔ရတဲ့အတြက္ အေပါက္ေဖာက္ ေမာ္ တာစက္ (Drilling machine) ကို အသံုးျပဳျပီး ဦးေႏွာက္ ေဖာက္ျပတဲ့ စတန္႔ျပကြက္ကေတာ့ ကမၻာ့ပထမဆံုးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ သူ႔ကို Unbreakable body ပို္င္ဆုိင္ေသာ Superhuman လို႔ ေခၚဆုိပါတယ္။ တရုတ္ရိုးရာ ကြန္ဖူး သိုင္းပညာရပ္ကို အေျခခံ လို႔ ေလ့က်င့္ထားျခင္း ျဖစ္ျပီး သူ႔ရဲ ႔ လက္ေတြ႔ျပ ေဖာက္ျပမွုမ်ား ကို ေအာက္ ပါ လခ့္မွာ ဝင္ေရာက္ ၾကည့္ရွုု ႏိုင္ပါတယ္။

http://www.youtube.com/watch?v=JTTSXx1ks0I

မူရင္း  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=388829477875258&set=a.3...

(ေတာ္ေတာ္အံ့အားသင့္စရာ ေဘာလုံးပြဲတစ္ပြဲ) ဗ်ာ အပ်င္းေျပေလးဖတ္ၾကည့္ေပါ့ ......

.



Yan Naung Phyo Rocker

ဒီေဘာပြဲလုံးပြဲကုိ ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း သိမွာေပါ့....
ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ဖူးတဲ့ထဲက ေတာ္ေတာ္ေလးစိတ္၀င္စားစရာ ေကာင္းလုိ႕ျပန္ေရးျပလုိက္တာပါ
ဒါေပမဲ့ ပထမကမာၻစစ္ျဖစ္ေနတဲ့ ၾကားထဲကေန ခ်စ္ၾကည္ေရးအျဖစ္နဲ႕ေဘာလုံးပြဲေလးေပါ့...
ေဘာလုံးပြဲတစ္ပြဲကေတာ္ေတာ္ေလး အံ့အားသင့္ဖြယ္ေကာင္းပါတယ္..
ေပ်ာ္ရြင္မႈေတြေပးသလုိ ၀မ္းနည္းမႈေတြလည္းရႏုိင္ပါတယ္
အဲဒါထက္ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ကုိ ခ်စ္ၾကည္ေရးအျဖစ္နဲ႕လည္းေျပာင္းလဲ သင့္ျမတ္ႏုိင္ပါတယ္..
ပထမကမာၻစစ္မွာလူေပါင္း(16563868)ေက်ာ္ ေသးဆုံးခဲ့ပါတယ္လုိ႕ ေဖာ္ျပထားပါတယ္.
မဟာအင္အားႀကီးႏုိင္ငံေတြျဖစ္တဲ့ အီတလီ၊ ျပင္သစ္၊ ဂ်ာမနီ၊ ၿဗိတန္အင္ပါယာ၊ ေအာ္စထရုိဟန္ေဂရီအင္ပါယာနဲ႕ရုရွားအင္ပါယာႀကီးတြဲရဲ႕
ကုိလုိနီဆုိင္ရာအျငင္းပြားမႈေတြ၊ သံတမန္ေရးရာေတြကိစၥေတြေၾကာင့္ျဖစ္ပြားခဲ့ပါတယ္
ပထမကမာၻစစ္ပြဲဟာ 1914ခုႏွစ္၊ ဇူလုိင္လအတြင္းမွာျဖစ္ပြားခဲ့ပါတယ္
အခုလုိတစ္ဖက္နဲ႕တစ္ဖက္လူသတ္လက္နက္အမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႕ပတ္ခတ္သတ္ျဖတ္
ေနက်ေပမယ့္ 1914ခုႏွစ္၊ ခရစၥမတ္ေန႕မွာေတာ့ ေရွ႕တန္းကစစ္ေျမျပင္မွာ တုိက္ပြဲ၀င္ေနက်တဲ့ ဂ်ာမနီတပ္ေတြနဲ႕ အဂၤလန္တပ္ေတြဟာ ပစ္ခတ္ေနတဲ့
ေသနတ္သံေတြကုိ ေခတၱတိတ္ဆိတ္ေစခဲ့ၿပီးအမွန္တကယ္ ခ်စ္ၾကည္ေရး
ေဘာလုံးပြဲတစ္ပြဲ ကစားခဲ့ၾကပါတယ္ လုိ႕ ေဘာလုံးသမုိင္းနဲ႕သက္တမ္းအရင့္
ဆုံး စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲ မွတ္တမ္းတင္ခဲ့ပါတယ္..လုိ႕ ေျပာထားပါတယ္..
သူတုိ႕ဟာ ခရစၥမတ္ေနာက္ေန႕ Boxing Day မွာ ေသနတ္ေတြေဘးခ်ပီး
အခ်င္းခ်င္းလက္ဆြဲနွဳတ္ဆက္မူေတြ၊ အျပန္အလွန္စားစရာေတြစားက်ရင္း၊ စီးကရက္ေတြအတူဖြာရႈိက္ရင္း တဒဂၤျငိမ္းခ်မ္းေရးေဆာက္တည္ခဲ့ပါတယ္
စေကာ့တလန္ဗုိလ္ခ်ဳပ္ႀကီးက ''ဂ်ာမန္စစ္သားေတြ သူတုိ႕ရဲ႕ကတုတ္က်င္း
ထဲေနတက္လာက်ပါတယ္၊ စားစရာနဲ႕စီးကရက္ေတြကုိ ေသတၱာေတြနဲ႕
ရာသီစာေတြထမ္းပီးသူတုိ႕ဆီေရာက္လာပါတယ္၊ ထပဲပစ္ရမလား၊ ဘာလားေပါ့။ ခင္ဗ်ားဆုိရင္လည္း လက္နတ္မပါတဲ့လူတစ္ေယာက္ကုိ ပစ္မွာမဟုတ္ပါဘူးတဲ့'''ဂ်ာမန္ေတြရဲ႕ေတာင္းဆုိခ်က္အရ သူတုိ႕ဟာ
ခ်စ္ၾကည္ေရးေဘာလုံးပြဲတစ္ပြဲကန္ခဲ့တယ္..
သူတုိ႕ကန္တဲ့ေနရာကေတာ့ ဘယ္လ္ဂ်ီယံႏုိင္ငံရဲ႕ ကုိယ္ပုိင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရ
ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕ျဖစ္တဲ့ ၀ုိင္ပရက္စ္ၿမိဳ႕နားမွာ ကစားခဲ့ပါတယ္...
ပြဲရလဒ္ကေတာ့ အဂၤလန္က ဂ်ာမနီကုိ (3-2)နဲ႕ အဂၤလန္အႏုိင္ရရွိခဲ့ပါတယ္။

စစ္ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာေတာင္ ခ်စ္ၾကည္ေရးရယူခဲ့တဲ့ပြဲတစ္ပြဲေလးပါ။
မသိေတးတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ပါ.....
ေဘာလုံးပြဲတစ္ပြဲက ရသေတာ္ေတာ္ေပးေကာင္းေပးတယ္ေနာ္..

ဖာဂူႀကီး၊ ေမာ္ရင္ညဳိတုိ႕ ေဘာ့စေကးတုိ႕ တစ္ခါတစ္ခါသုံးျဖစ္တဲ့
(4-3-2-1) နာမည္ႀကီး ခရစၥမတ္သစ္ပင္ကစားကြက္ကုိေတာ့
1980 ေလာက္က နယ္သာလန္ကလပ္ အဒုိဒန္ဟတ္ အသင္းကစတင္အသုံး
ျပဳခဲ့တဲ့ကစားကြက္လုိ႕ အဂၤလန္အားကစားကေလာင္ရွင္ ဂ်ဳိနသန္၀ီလ္ဆင္က
ေဖာ္ျပထားပါတယ္.......


--

ျပည့္တန္ဆာအျဖစ္ေရာင္းစားခံရသည့္ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီး၁၈ဦးႏွင့္ပြဲစား ၂ဦးအားဖမ္းဆီး




ထုိင္းနုိင္ငံဘန္ေကာက္ျမိဳ႕အေနာက္ဘက္ ၁၂၉ ကီလုိမီတာ ရွိေသာနယ္စပ္ျမိဳ႔ ကာညနဘူလီခရုိင္ စန္ခဘူလီျမိဳ႔ရွိ နယ္ေျမအမွတ္ (၉)ေနာင္လူ ရပ္ကြက္ တြင္  ဖြင္႔ထားေသာ ျပည္႔တန္ဆာ လုပ္ငန္း တစ္ေနရာကုိ သတင္းအရ ထုိင္းလူကုန္ကူူးတုိက္ဖ်က္ေရး နယ္ေျမ  ၅   ၾကီးၾကပ္ေရး စစ္ထိခ်ိဳင္းလီလာစဝပ္ ၏ အဖြဲ႕သည္    ဧည္႔သည္ေရာင္ေဆာင္၍     ဝင္ေရာက္ေပ်ာ္ပါးသူအျဖစ္ ဟန္ေဆာင္ခဲ႔ရာ ပြဲစား (၂) ဦးႏွင္႔မိန္းကေလး ၁၈ ေယာက္ ကုိ ဖမ္းဆီးႏိုင္ခဲ့သည္။
ျပည့္တန္ဆာအျဖစ္ ေရာင္းစားခံရသူမ်ားႏွင့္ ပြဲစား၂ဦးတို႔အား ဆက္လက္စစ္ေဆးရန္ အတြက္ ထိုင္းအစိုးရ လူကုန္ကူးတုိက္္ဖ်က္ေရးဗပာုိဌာနခ်ဳပ္AHTD သုိ႔ ေခါင္ေဆာင္လာခဲ့သည္။
 ဥပေဒအရဆက္လက္ေဆာင္   ရြက္သြားမည္ပာု The nation သတင္းစာတြင္ ေရးသားထားသည္။
ဧဒင္မွကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

ေက်ာင္းသူတစ္ဦး ဖယ္ရီၾကိဳပို႔ယာဥ္ တိုက္မိျပီး ေသဆံုးခဲ႔ရာ ေက်ာင္းအာဏာပိုင္မ်ားမွ အမ်ွအတန္းေပးေ၀ပြဲအားမျပဳလုပ္ရန္ တားျမစ္

ရန္ကုန္ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ေက်ာင္း
သူတစ္ဦးျဖစ္ေသာ မေခ်ာသဇင္၀တ္
မံႈသိန္း(တတိယနွစ္) အသက္ ၁၉
 ႏွစ္သည္ ၂၄.၁၂.၁၂(တနလၤာေန႕)
တြင္ ရန္ကုန္ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္

 ေက်ာင္း၀င္းအတြင္း ဖယ္ရီၾကိဳပို႔ယာဥ္ျဖင့္ တိုက္မိျပီး ေသဆံုးသြားမႈနွင့္ ပတ္သတ္ျပီး ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္မွ ပါေမာကၡခ်ဳပ္အပါအ၀င္ ေက်ာင္းအာဏာပိုင္မ်ားမွ
 ေသဆံုးသူနွင့္ပတ္သတ္ေသာသတင္းမ်ား ဖံုးဖိထားျခင္း။

တာ၀န္မဲ့စြာ လ်စ္လ်ဴရႈျခင္း၊ ျဖစ္ရပ္မွန္အားထိန္ခ်န္ထားျခင္း နွင့္ပတ္သတ္ျပီး ရန္ကုန္ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ားသမဂၢ(ကြန္ပ်ဴတာတ.က.သ)
မွ ေသဆံုးသူ မိသားစုမ်ားႏွင့္ သြားေရာက္ေတြ႕ဆံုအားေပးစကားေျပာၾကား
ျပီး ေက်ာင္း၀င္းအတြင္းရွိ သူမကားတိုက္ခံရသည့္ေနရာတြင္ ေသဆံုးသူအား
ရည္စူးျပီး သာဓုကန္ဆရာေတာ္အပါအ၀င္ သံဃာေတာ္မ်ားအားပင့္ဖိတ္ကာ

အမ်ွအတန္းေပးေ၀ပြဲကိုယေန ့ ရန္ကုန္ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ေက်ာင္း၀င္း
အတြင္းရွိ ကုကၠိဳလ္ပင္ေအာက္တြင္ က်င္းပရန္စီစဥ္ထားေသာ္လည္း
ေက်ာင္းအာဏာပိုင္မ်ားမွ ထိုကဲ့သို ့ေသဆံုးသည့္သတင္း ေပါက္ၾကားသြား
မည္ကိုစိုးရိမ္ေသာေၾကာင့္ အမ်ွအတန္းေပးေ၀ပြဲအားမျပဳလုပ္ရန္

တားျမစ္ပိတ္ပင္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ရန္ကုန္ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား
မ်ားသမဂၢမွဦးေဆာင္ျပီး ေက်ာင္း၏မုခ္ဦး၀တြင္ခံုမ်ားခင္းက်င္းကာ
ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေပါင္း၁၀၀နီးပါးခန္႕နွင့္အတူ ေရစက္ခ်အမွ်အတန္း
ေပးေ၀ခဲ့ျပီး ရန္ကုန္ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ားသမဂၢ မွ

ထုတ္ျပန္ေသာ ၀မ္းနည္းေၾကာင္းသ၀ဏ္လႊာအား ဖတ္ၾကားခဲ့သည္။
သတင္းမီဒီယာမ်ားအေနျဖင့္ ေဖာ္ျပပါသတင္းျဖစ္ရပ္အျပည့္အစံုအား သိရွိလိုပါက

ရန္ကုန္ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ားသမဂၢ (Ucsy SU)
ရန္ကုန္ကြန္ပ်ဴတာ (တ.က.သ) အလုပ္အမႈေဆာင္မ်ား
မ၀တ္ရည္ေမာင္ 0973185757
ကိုရဲေက်ာ္ေက်ာ္ 09421079311
ကိုရဲဇာနည္ထြန္း 09421149863 မ်ားသို ့ဆက္သြယ္စံုစမ္းနိုင္ပါသည္။

အေအးခန္းကားထဲ ျမန္မာ ၅၄ ဦးေသဆံုးမႈကုိ စီရင္ခ်က္ခ်ျပီ

ထုိင္းႏိုင္ငံ ဖူးခက္မွာ အလုပ္ရွာေဖြလိုၾကတဲ့ ျမန္မာအလုပ္သမားေတြကုိ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္က အေအး ခန္း ကြန္တိန္နာ ကားနဲ႔ တင္ေခၚသြားခဲ့ရာ ေလေပးစက္ ပ်က္ယြင္းၿပီး အသက္ရႈ ပိတ္ကာ လူေပါင္း ၅၄ ဦး အသက္ဆံုးရံႈးခဲ့ၾကရတာမွတ္မိၾကမယ္ထင္ပါတယ္။
 
ထုိင္းႏုိင္ငံေတာင္ပိုင္း ရေနာင္ၿမိဳ႕က ျမန္မာေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမားမ်ား၊ ဓာတ္ပံု- ဧရာ၀တီ
အဲဒီတုန္းက စုစုေပါင္း ျမန္မာ အလုပ္သမား ၁၂၁ ဦး ကို အဲဒီလုိ ကြန္တိန္နာ အေအးခန္းကားနဲ႔ တင္ေဆာင္ခဲ့ရာ မွာ ေလေပးစနစ္ ပ်က္ယြင္းၿပီး ၅၄ ဦးေသဆံုးသြားခဲ့မႈေၾကာင့္ အဆုိပါ အေအးခန္း ကားပိုင္ရွင္ ဟာ တရားမ၀င္ လူခုိးသြင္းမႈနဲ႔ ထုိင္းႏုိင္ငံ တရား ရံုး တခုက ေသာေၾကာေန႔က ေထာင္ဒဏ္ ၁၀ ႏွစ္ခ်မွတ္ လိုက္တာပါ။
ဒုတိယ တဦးကိုေတာ့ ေထာင္ဒဏ္ ၉ ႏွစ္ခ်မွတ္ၿပီး တတိယ တဦးျဖစ္သူမွာ ထုိင္းႏုိင္ငံေတာင္ပိုင္း အဆုိပါ ျမန္မာ အလုပ္ သမားမ်ား ေလွႏွင့္ဆုိက္ေရာက္လာခဲ့တဲ့ ေလွဆိပ္က ဂ်က္တီပိုင္ရွင္ျဖစ္ၿပီး ေထာင္ဒဏ္ ၆ ႏွစ္ ခ်မွတ္ခံရကာ စတုတၳ မွာ အမ်ိဳးသမီး တဦးျဖစ္ၿပီး ၀န္ခံ ေျဖာင့္ခ်က္ေပးခဲ့တဲ့အတြက္ ေထာင္ဒဏ္ ၆ ႏွစ္ကေန တ၀က္ေလွ်ာ့ေပါ့ကာ ၃ ႏွစ္ခ်မွတ္ခဲ့ ပါတယ္။
သူတုိ႔ကုိ လ၀က အက္ဥပေဒအပါအ၀င္ လူေသေစေလာက္တဲ့အထိျဖစ္ခဲ့တာကို လ်စ္လ်ဴရႈ႕ခဲ့တာေၾကာင့္ အခုလို အျပစ္ ေပး လုိက္တာျဖစ္တယ္လို႔ ထုိင္းႏုိင္ငံ ရေနာင္း ခရုိင္တရားရံုးက အရာရွိတဦး က ေျပာတာကို The Gulf Today သတင္း တခုက ကိုးကားေဖာ္ျပထားပါတယ္။
“သူတုိ႔ ထဲက ၃ ေယာက္ကေတာ့ အမႈကို အသနားခံ ေလွ်ာက္ထားမယ္ဆုိရင္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁၃၀၀၀ နဲ႔ ၆၅၀၀ အ ၾကား အာမခံတင္ခြင့္ ရွိပါတယ္” လုိ႔ အဆုိပါ တရားေရး အရာရွိက ဆုိထားပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လတုန္းက ၀မ္းနည္းဖြယ္ အခင္းျဖစ္ခဲ့စဥ္ ထြက္ေျပးခဲ့တဲ့ အေအးခန္း ကြန္တိန္နာ ထရပ္ ကား ေမာင္းသမားကေတာ့ မည္သုိ႔မွ အာမခံတင္ခြင့္၊ အသနားခံခြင့္ မရဘဲ ထုိစဥ္ကတည္းက ဖမ္းဆီးၿပီး သူ႔ရဲ႕ ရာဇ၀တ္မႈ  က်ဴးလြန္မႈအတြက္ ေထာင္ဒဏ္ ၆ ႏွစ္ ခ်မွတ္ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။
ထုိစဥ္က အသက္ရွင္က်န္ရစ္ခဲ့သူေတြက သူတုိ႔ အသက္ရႈလုိ႔ မ၀ျဖစ္ေနခဲ့တာေၾကာင့္ သတိေပး ခလုပ္ ကို ႏွိပ္ၿပီး သတိေပး ရံု သာမကာ ကြန္တိန္နာ နံရံေတြကိုလည္း အႀကိမ္ႀကိမ္ထုၿပီး သတိေပးခဲ့တာကို ထရပ္ကားေမာင္းသူနဲ႔ ကားေပၚ ပါလာသူ က လံုး၀ သတိမျပဳခဲ့ဘူးလို႔ ထုိင္း ရုပ္/သံတခုကို ေျပာခဲ့ပါတယ္။
ထုိင္းႏုိင္ငံမွာ ျမန္မာ ေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမား ၂ သန္း၀န္းက်င္ေလာက္ကေတာ့ တရား၀င္ မွတ္ပံုတင္မႈေတြ လုပ္ေဆာင္ၿပီး ခဲ့ေပမယ့္ ေနာက္ထပ္ အေထာက္အထားမရွွွိသူ၊ တရား၀င္ မွတ္ပံုတင္ မလုပ္ရေသးသူ ျမန္မာ ေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမား စုစု ေပါင္း ၁ သန္း၀န္းက်င္ရွိမယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားၾကပါတယ္။

ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ အသစ္၀ယ္ယူထားေသာ EMBRAER 190 ေလယာဥ္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္တြင္ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္စဥ္ ေလယာဥ္ဘီးေပါက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့


ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ အသစ္၀ယ္ယူထားေသာ EMBRAER 190 ေလယာဥ္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္တြင္ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္စဥ္ ေလယာဥ္ဘီးေပါက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ Saturday, 29 December 2012 ဒီဇင္ဘာလ ၂၉ရက္ ေန႔လည္က ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ အသစ္၀ယ္ယူထားေသာ EMBRAER 190 ေလယာဥ္မွာ ရန္ကုန္ေလဆိပ္တြင္ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္စဥ္ ေလယာဥ္ဘီးေပါက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရိွပါသည္။ အဆိုပါ ေလယာဥ္သည္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ သက္တမ္းရင့္ ေလယာဥ္မ်ားေနရာတြင္ အစားထိုးရန္ ဘရာဇီးႏိုင္ငံမွ ၀ယ္ယူထားျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၂ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၁၁ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိလာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ အဆိုပါေလယာဥ္ ဘီးေပါက္မႈျဖစ္စဥ္မွာ ေလယာဥ္ပ်ံသန္းမႈအတြက္ လံုၿခံဳစိတ္ခ်မႈ ရရွိႏိုင္ရန္ စမ္းသပ္ ပ်ံသန္းၿပီး ေလဆိပ္ေျပးလမ္းေပၚသို႔ ဆင္းသက္ခ်ိန္တြင္ ယင္းသို႔ ေလယာဥ္ဘီးေပါက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ အဆိုေလယာဥ္အား စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္သည့္ ေလယာဥ္မွဴးႏွင့္ တြဲဖက္ ေလယာဥ္မွဴးမွာ ႏိုင္ငံျခားသား ေလယာဥ္မွဴးမ်ားျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။ "ေလေၾကာင္းလိုင္းတစ္ခုက ခရီးစဥ္ပ်ံသန္းဖို႔အတြက္ ေလယာဥ္၀ယ္ယူၿပီးခ်ိန္မွာ ေလယာဥ္ပ်ံသန္းစဥ္ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈအတြက္ အႀကိမ္ႀကိမ္ စမ္းသပ္ပ်ံသန္းမႈေတြ ျပဳလုပ္ရပါတယ္။ အခုလည္း အဲလို စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္ခ်ိန္မွာ ေလယာဥ္ကြင္းအလယ္ေခါင္မွာ ဘီးေပါက္သြားတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေလယာဥ္က ေျပးလမ္းရဲ႕ အျပင္ဘက္ကုိလည္း ထြက္မသြားပါဘူး။ ေလယာဥ္မွဴးေတြလည္း ထိခိုက္ဒဏ္ရာရမႈမရွိပါဘူး။ အခုခ်ိန္မွာ ေလယာဥ္က ေလယာဥ္ဂိုေထာင္ထဲကို ျပန္လည္ေရာက္ရွိေနၿပီျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္ခ်ရတဲ့ ျပင္ဆင္မႈေတြ ျပဳလုပ္ၿပီးမွသာ ခရီးစဥ္ေတြကို ေျပးဆြဲသြားမွာျဖစ္ပါတယ္"ဟု ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။ ႏိုင္ငံပိုင္ ေလေၾကာင္းလိုင္းျဖစ္သည့္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းသည္ လက္ရႇိအသံုးျပဳေနသည့္ သက္တမ္းရင့္ ေလယာဥ္မ်ားေနရာတြင္ ေလယာဥ္သစ္မ်ား အစားထိုးပ်ံသန္းေျပးဆဲြရန္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရႇိၿပီး ပထမဆံုးအေနျဖင့္ ေလးႏွစ္သက္တမ္းသာ ရွိေသးေသာ EMBRAER 190 ေလယာဥ္သစ္ႏႇစ္စီးအား အေမရိကန္ႏိုင္ငံ GE Capital Aviation Services ကုမၸဏီမႇ အငႇား၀ယ္ယူသည့္ စနစ္ျဖင့္ ၀ယ္ယူခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ဒုတိယေလယာဥ္သစ္တစ္စီးမွာ၂၀၁၃ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလ လဆန္းပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိမည္ဟု သိရသည္။ EMG

Saturday, 29 December 2012

ဒီဇင္ဘာ...လ ၂၉ရက္ ေန႔လည္က ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ အသစ္၀ယ္ယူထားေသာ EMBRAER 190 ေလယာဥ္မွာ ရန္ကုန္ေလဆိပ္တြင္ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္စဥ္ ေလယာဥ္ဘီးေပါက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရိွပါသည္။


အဆိုပါ ေလယာဥ္သည္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ သက္တမ္းရင့္ ေလယာဥ္မ်ားေနရာတြင္ အစားထိုးရန္ ဘရာဇီးႏိုင္ငံမွ ၀ယ္ယူထားျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၂ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၁၁ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိလာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

အဆိုပါေလယာဥ္ ဘီးေပါက္မႈျဖစ္စဥ္မွာ ေလယာဥ္ပ်ံသန္းမႈအတြက္ လံုၿခံဳစိတ္ခ်မႈ ရရွိႏိုင္ရန္ စမ္းသပ္ ပ်ံသန္းၿပီး ေလဆိပ္ေျပးလမ္းေပၚသို႔ ဆင္းသက္ခ်ိန္တြင္ ယင္းသို႔ ေလယာဥ္ဘီးေပါက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ အဆိုေလယာဥ္အား စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္သည့္ ေလယာဥ္မွဴးႏွင့္ တြဲဖက္ ေလယာဥ္မွဴးမွာ ႏိုင္ငံျခားသား ေလယာဥ္မွဴးမ်ားျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

"ေလေၾကာင္းလိုင္းတစ္ခုက ခရီးစဥ္ပ်ံသန္းဖို႔အတြက္ ေလယာဥ္၀ယ္ယူၿပီးခ်ိန္မွာ ေလယာဥ္ပ်ံသန္းစဥ္ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈအတြက္ အႀကိမ္ႀကိမ္ စမ္းသပ္ပ်ံသန္းမႈေတြ ျပဳလုပ္ရပါတယ္။ အခုလည္း အဲလို စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္ခ်ိန္မွာ ေလယာဥ္ကြင္းအလယ္ေခါင္မွာ ဘီးေပါက္သြားတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေလယာဥ္က ေျပးလမ္းရဲ႕ အျပင္ဘက္ကုိလည္း ထြက္မသြားပါဘူး။ ေလယာဥ္မွဴးေတြလည္း ထိခိုက္ဒဏ္ရာရမႈမရွိပါဘူး။ အခုခ်ိန္မွာ ေလယာဥ္က ေလယာဥ္ဂိုေထာင္ထဲကို ျပန္လည္ေရာက္ရွိေနၿပီျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္ခ်ရတဲ့ ျပင္ဆင္မႈေတြ ျပဳလုပ္ၿပီးမွသာ ခရီးစဥ္ေတြကို ေျပးဆြဲသြားမွာျဖစ္ပါတယ္"ဟု ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။

ႏိုင္ငံပိုင္ ေလေၾကာင္းလိုင္းျဖစ္သည့္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းသည္ လက္ရႇိအသံုးျပဳေနသည့္ သက္တမ္းရင့္ ေလယာဥ္မ်ားေနရာတြင္ ေလယာဥ္သစ္မ်ား အစားထိုးပ်ံသန္းေျပးဆဲြရန္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရႇိၿပီး ပထမဆံုးအေနျဖင့္ ေလးႏွစ္သက္တမ္းသာ ရွိေသးေသာ EMBRAER 190 ေလယာဥ္သစ္ႏႇစ္စီးအား အေမရိကန္ႏိုင္ငံ GE Capital Aviation Services ကုမၸဏီမႇ အငႇား၀ယ္ယူသည့္ စနစ္ျဖင့္ ၀ယ္ယူခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ဒုတိယေလယာဥ္သစ္တစ္စီးမွာ၂၀၁၃ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလ လဆန္းပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိမည္ဟု သိရသည္။
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=510901975617112&set=a.459462620761048.101426.459386844101959&type=1&relevant_count=1&ref=nf

Samsung ရဲ ႔ Exynos chip က အားနည္းခ်က္ကို ဟက္ကာ တစ္ဦးမွ ေတြ႔ရွိ ခဲ့ပါတယ္။



DXA Developer Forum မွ Alephzain  အမည္ရ ဟက္ကာ က ေတြ႔ရွိျခင္း ျဖစ္ျပီး လံုျခံဳေရး အင္မတန္ အားနည္းတဲ့ Samsung ရဲ ႔ chip အေၾကာင္းကို ယခုလို ရွင္းလင္းေျပာၾကားပါတယ္။ " ေကာင္းသတင္း တစ္ခုကေတာ့ Root လုပ္ဖို႔အတြက္ လြယ္ကူျပီး လိုအပ္တဲ့ app ကိုေတာ့ Play Store ကေန အလြယ္တကူ ေဒါင္းရံုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သတင္းဆုိး ကေတာ့ ထိန္းခ်ဳပ္ထားမွု လံုးဝ မရွိတဲ့အတြက္ အခ်က္အလက္အားလံုးကို အလြယ္တကူ ခုိးယူလို႔ ရျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။"

ယင္းအတြက္ Samsung က ျပန္လည္ေတာင္းပန္ထားပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိ ယင္းအားနည္းခ်က္က Samsung Galaxy S2, Galaxy S3 နဲ႔ Galaxy Note 2 တို႔ကိုပါ ထိခိုက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

 ဒါေၾကာင့္ Samsungမွ ျပန္လည္ျပင္ဆင္မွုမ်ား ျပဳလုပ္ေနျပီး အခ်ိန္တိုတြင္း လံုျခံဳေရး အဆင့္ျမင့္တင္မည့္ app ႏွင့္ Software မ်ား ျဖန္႔ေဝေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။
from TechSpaceဂ်ာနယ္

CDMA 800MHz ဖုန္းေတြကို Internet Setting ခ်ိတ္နည္း




 CDMA 800MHz ဖုန္းေတြကို Internet Setting ခ်ိတ္နည္းေလးေပါ႔ဗ်ာ......
 .. ကၽြန္ေတာ္လည္း သူမ်ားဆီကေန သိလာတာပါ...... မသိေသးတဲ႔လူေတြ အတြက္ပါခင္ဗ်ာ......
 Menu Key ႏွိပ္ျပီး Setting ထဲ ၀င္ပါ။ Wireless Network ထဲ၀င္ပါ။
 ICS မွာ More ထဲ၀င္ပါ။ Mobile Network ထဲ၀င္လုိက္ပါ။ Access Point Names ထဲ၀င္လုိက္ပါ။
 CTNET နဲ႕ CTWAP ကုိေတြပါလိမ့္မယ္။
CTNET ထဲ၀င္လုိက္ပါ။

Name
CTNET  

APN #777

Proxy
Not Set

Port
Notset

Username
ူlinhtetmaw@c800.mm (linhtetmaw ေနရာမွာ ၾကိဳက္တာရုိက္ပါ။)

Password
ၾကဳိက္တာေပးပါ။

 Server
Notset

Authentication type
PAP or CHAP

APN type
default

APN protocol
IPv4

APN Roaming protocol
IPv4

Bearer
Unspecified

Data Bearer
Package Data

Prompt password
#777

အားလံုးအဆင္ေျပၾကပါေစဗ်ာ........
_________________________
light@LHM
ITgroup

Samsung Galaxy S4 ဖုန္းေၾကာ္ျငာ ဗီဒီယို Hands-on Samsung Galaxy S4 - First Look (Render)


Samsung Galaxy S4 ဖုန္းေၾကာ္ျငာ ဗီဒီယိုပါ ဆုိျပီး rozetked ဝဘ္ဆိုဒ္က Youtube မွာ တင္လိုက္ပါတယ္။ ရက္ပိုင္းအတြင္းကို ၾကည့္ရွုသူ ၁ သိန္းေက်ာ္သြားျပီ ျဖစ္ပါတယ္။

Samsung က တရားဝင္ေၾကညာထားျခင္း မဟုတ္ေသးေတာ့ ယင္း ဗီဒီယိုထဲက Samsung Galaxy S4 ကေတာ့ fake ပဲျဖစ္ပါတယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ ဗီဒီယို ဖန္တီးသူတို႔ ေတာ္ေတာ္ ေတာ္ပါတယ္။ သူတို႔ ခန္႔မွန္းေျခက အနီးစပ္ ဆံုး ျဖစ္တယ္လို႔ေတာင္ ခ်ီးက်ဴးထားၾကပါတယ္။

ဗီဒီယိုထဲကအတိုင္းဆုိရင္ S4 ကို ေလဆာကီးဘုတ္နဲ႔ေတာင္ ခ်ိတ္ဆက္ အသံုးျပဳ ႏိုင္ပါတယ္။ ကင္မရာက 13 megapixel ရွိျပီး ၅ လက္မ မကတဲ့ မ်က္ႏွာျပင္က 1080p resolution အဆင့္ရွိတဲ့ Grand AMOLED အမ်ိဳး အစား ျဖစ္ပါတယ္။ Processor ကလည္း 2.0GHz 4 quad core ျဖစ္ပါ တယ္။ quad core ေတာင္ ေလးခု ပါတယ္ဆုိတဲ့ သေဘာျဖစ္ ပါတယ္။

အရြယ္ပိုၾကီးလာျပီး ပိုလည္းပါးသြားပါတယ္။ ေမာ္ဒယ္ကုဒ္နံပါတ္ကို GT-I9500 လို႔ေတာင္ အမည္ေပးထားပါေသးတယ္။ တကယ္ ထုတ္ေဖာ္ျပ သတဲ့ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလ CES မွာမွ တကယ္ဟုတ္ မဟုတ္ ျမင္ေတြ႔ရ မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Samsung Galaxy S4 ၾကာ္ျငာဗီဒီယိုကို ေအာက္မွာဆက္လက္ၾကည့္ရႈ႕ေပေတာ့ခင္ဗ်ာ ။http://www.edinooyin.com/profiles/blog/show?id=4347155%3ABlogPost%3A6153967&xgs=1&xg_source=msg_share_post  ေဇာ္သက္

ထူးထူးဆန္းဆန္း မ်က္လံုး(၃)လံုးနဲ႔လူသား..........


မ်က္လံုးသံုးလံုးနဲ႔ လူသားအျဖစ္ တစ္ခ်ိန္က ေက်ာ္ၾကားခဲ့တဲ့ ဘီလ္ ဒါ့က္ ရဲ့ ငယ္စဥ္ ကေလးဘ၀ဟာ ၾကမ္းတမ္းခဲ့ပါတယ္ ။ သူ႔ကို ဂ်က္ပါ ၊ အလာဘာမား မွာ ၁၉၁၃ ခုႏွစ္ ဧျပီလ ၁၃ ရက္ေန႔တြင္ ေမြးဖြားခဲ့ပါတယ္ ။ ေမြးရာပါ မ်က္ႏွာႏွင့္ ႏွာေခါင္းပိုင္း ပံုသဏၰာန္ ပ်က္ယြင္းမႈၾကီးတစ္ခုနဲ႔ေပါ့ ။ ႏွစ္ျခမ္းကြဲေနတဲ့ သူ႔မ်က္ႏွာဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မဆက္သြားေတာ့ သလို ၊ ကိုးယိုးကားယားျဖစ္ေနျပီး ၾကီးမားတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းကြဲ အာေခါင္ကြဲ ႏွင့္ ႏွာေခါင္းေပါက္ တစ္ေပါက္စီသက္သက္ကြဲေနတယ္ဗ် ။ ေနာက္ျပီး ေမြးတည္းက သူ႔ရဲ့ မ်က္လံုးမ်ားကို သူ႔ရဲ့အေရျပားကျပန္အုပ္ထားလို႔ငယ္စဥ္မွထဲက ခြဲစိတ္ျပီးျပန္ဖြင့္ခဲ့ရပါတယ္ ။ သူ႔ရဲ့ ဆိုးရြားေၾကာက္မက္ဖြယ္ ပံုပန္းသဏာန္ေၾကာင့္ သူ႔ရဲ့ပညာသင္ၾကားေ၇းမွာ အဟန္႔အတားၾကီးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္ ။ သူ႔ကိုေက်ာင္းသားေလးမ်ားကေၾကာက္ရြံ႕ၾကသျဖင့္ ေက်ာင္းမ်ားက လက္မခံခဲ့ပါဘူး ။သူ႔ရဲ့ မိသားစုကလည္း သူ႔ကိုအျပင္ေက်ာင္းထား ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ မခ်မ္းသာပါဘူး ။(ဆင္း၇ဲပါတယ္။) ထိုသို႔ေသာ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ဘီကို သူ႔မိဘေတြက ေက်ာင္းမေနခိုင္းခဲ့တဲ့အတြက္ ဘီလ္ဟာ ငယ္စဥ္ကတည္းက ဆက္ဆံရခက္တဲ့ လူ႕ဂြစာတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနခဲ့ပါတယ္ ။ တစ္ရက္မွာေတာ့ ျပပြဲပိုင္ရွင္တစ္ေယာက္က သူ႔ကိုေတြ႔သြားျပီး သူ႔ဆီမွာ အလုပ္လုပ္ဖို. အသည္းအသန္ ကမ္းလွမ္းခဲ့တဲ့အတြက္ ဘီလ္ဟာ ျပပြဲေတြမွာ အသံုးေတာ္ခံျပသရင္း မ်က္လံုးသံုးလံုးနဲ႔ လူသားအျဖစ္ေက်ာ္ၾကားလာခဲ့ပါတယ္။ဘီလ္ဟာ ျပပြဲပိုင္ရွင္မ်ားစြာရဲ့ လက္ေအာက္မွာ အလုပ္လုပ္ရင္း ျပသအသံုးေတာ္ခံခဲ့ရပါတယ္။ဘာေၾကာင့္လည္း ဆိုေတာ့ သူဟာ စာမတတ္တဲ့အတြက္ သူ႔ရဲ့ အလုပ္စာခ်ဳပ္ေတြရဲ့အဓိပါယ္ကို မသိတာေၾကာင့္ လိမ္ညာခံခဲ့ရတာ ျဖစ္ပါတယ္။သူဟာ သူ႔လိုပဲ ျပပြဲမွာ ျပသခံေနတဲ့ လူထူးလူဆန္းၾကီး မဲလ္ဗင္ ဘားခတ္ နဲ႔ ရင္းႏွီးသြားခဲ့ပါတယ္။ ဘားခတ္ဟာ သူ႔ကို သူတို႔လို လူထူးလူဆန္းျပပြဲမွ မိုင္းဒရက္ဆိုတဲ့ မိေက်ာင္းသားေရနဲ႔ အမ်ိဳးသမီး နဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့ပါတယ္။ဘီလ္ နဲ႔ မိုင္းဒရက္တို႔ဟာ မၾကာခင္ပဲ ရင္းႏွီးကၽြမ္း၀င္သြားခဲ့ျပီး လက္ထပ္ခဲ့ၾကပါတယ္၊။ ကမာၻေပၚမွာ အထူးဆန္းဆံုး လင္မယားျဖစ္တဲ့ သူတို.ဇနီးေမာင္ႏွံဟာ ေပ်ာ္ရြင္စြာနဲ႔ အခ်ိန္ေတြကို ျဖတ္သန္းခဲ့တာ ၁၉၆၈ ခုႏွစ္ထိပါပဲ.... ၁၉၆၈ ခုႏွစ္ ဇြန္လမွာ မိုင္းဒရက္ဟာ ဘီလ္ နဲ႔ သူ႔ကိုခ်စ္တဲ့သူမ်ားကို စြန္႔ခြာသြားခဲ့ပါတယ္။ အလြန္ခ်စ္ျမတ္ႏိုးခဲ့ရေသာ ဇနီးသည္မရွိေတာ့တဲ့ေနာက္ စိတ္ႏွလံုးကြဲေၾကေနတဲ့ ဘီလ္ဟာ သူ႔ရဲ့အလုပ္ကေန အနားယူခဲ့ျပီး ဖေလာ္ရီဒါမွာ ေနထိုင္ရင္း ၁၉၇၅ ခုႏွစ္ ေမလ ၇ ရက္ေန႔မွာ သူခ်စ္တဲ့ ဇနီးသည္သြားႏွင့္ျပီးေသာ မရဏခရီးကိုလိုက္သြားခဲ့ပါတယ္ ရွင္.....
ဘီလ္ရဲ့ပံုေလးေတြကိုေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္...ဘီလ္နဲ႔ သူ႔သမီးေလးပါ

ဘီလ္ ရဲ့အမ်ိဳးသမီး မိုင္းဒရက္ မိေက်ာင္းသားေရလို ျဖစ္ေနတဲ့ အေရျပားပံုစံကိုျမင္ဖူးေအာင္ ဓာတ္ပံု ထည့္ေပးလိုက္ပါတယ္။
ခ်စ္ခင္စြာျဖင့္...လြမ္းသူေမ {အေ၀းေရာက္}

ဂ်ာမနီ Volkswagen ထုတ္ကားျဖစ္ေပမယ့္ တရုတ္ျပည္က VW ဒီဇိုင္နာမ်ား ဖန္တီးျပီး People's Car Project မွ အနာဂတ္ကား သစ္ Volkswagen People's car project, Hover Car, the flying two-seater

Saturday, 29 December 2012

ဂ်ာမနီ Volkswagen ထုတ္ကားျဖစ္ေပမယ့္ တရုတ္ျပည္က VW ဒီဇိုင္နာမ်ား ဖန္တီးျပီး People's Car Project မွ အနာဂတ္ကား သစ္ ျဖစ္ပါတယ္။

Google က ေမာင္းသူမလိုတဲ့ ကား စမ္းသပ္ျပသလိုမ်ိဳးပဲ ျပိဳင္ဆိုင္မွု အေနနဲ႔ ဘီးမလို ေျမမထိ ကား ( Hover Car ) ကို ယခုလို ဗီဒီယိုနဲ႔ မိတ္ဆက္ျပသ ပါတယ္။ ပရိုမိုးရွင္း ဗီဒီယိုထဲမွာ တရုတ္ ဇနီးေမာင္ႏွံ က ေမာင္းျပျပီး ျမိဳ ႔တြင္း လူစည္ကားလမ္းေတြမွာ အစြမ္းျပသြားပါတယ္။ တကယ့္ ပရိုမိုးရွင္း ဗီဒီယိုထဲကလိုပဲ အျပင္မွာ တကယ္ ျဖစ္လာေတာ့မယ္လို႔ VW က ဆုိထား ပါတယ္။

ကားက ႏွစ္ေယာက္စီး ျဖစ္ျပီး Joy Stick နဲ႔ ေမာင္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စတီယာရင္ဝီး မဟုတ္ပါဘူး။ ေရွ ႔ဖန္သား မ်က္ႏွာျပင္က tochscreen ျဖစ္ျပီး အခ်က္အလက္မ်ားကိုလည္း Display တစ္ခုလို ေဖာ္ျပ ပါတယ္။ ဥပမာ ေျမပံုေတြကို ေဖာ္ျပတာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွာ အာရံုခံ စနစ္မ်ား ပါဝင္ျပီး လူေမာင္းစရာေတာင္ မလိုပဲ သူ႔အလိုအေလ်ာက္ လည္း ေမာင္းႏိုင္ပါတယ္။ အခ်ိဳး အေကြ႔၊ လမ္းဆံုလမ္းခြ ေတြမွာ ယဥ္အႏၱရာယ္ မျဖစ္ေအာင္လည္း အာရံုခံ စနစ္ ပါတယ္။ ကီလိုမီတာ သတ္မွတ္ထားျပီး ယင္းကီလိုမီတာနဲ႔ ကားရဲ ႔ ဦးတည္ခ်က္ကို တြက္ခ်က္ျပီး တိုက္ႏိုင္ေခ်ရွိရင္ ရပ္ပါတယ္။ ေရွာင္သင့္ရင္ အလိုအေလ်ာက္ ေရွာင္သြားပါ တယ္။

ဘီးမပါဘူးဆုိေတာ့ ဘယ္လိုသြားမလဲလို႔ စိတ္ဝင္စားၾကပါတယ္။ အဓိကက သံလိုက္အီလက္ထေရာနစ္ စက္ကြင္းကို အေျခခံမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွ ထုတ္လြတ္တဲ့ Electromagnetic ဓာတ္က ေျမျပင္ကို ထိခတ္လို႔ အေပၚကို အလိုလို ျမင့္တက္ေနေစမွာ ျဖစ္ျပီး ဘယ္ေနရာျဖစ္ျဖစ္ေမာင္း လို႔ရေအာင္ ေတာ့ VW ကထပ္ၾကိဳးပမ္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိ အခုကားက သံလိုက္လွ်ပ္စစ္ဓာတ္ဆီးေၾကာင္း စီးဆင္းတဲ့ ျမိဳ ႔ လမ္း Network ေပၚ အေျခခံ ေမာင္းႏွင္ျခင္း ျဖစ္ျပီး ယင္း Network မရွိတဲ့ ေနရာေတြမွာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္လည္း ၾကိဳးပမ္းယူလ်က္ ရွိပါတယ္။

၃၊၄ ႏွစ္အတြင္း ျဖစ္လာႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ ကားလို႔ ခန္႔မွန္းထားၾကျပီး ေမာင္းႏွင္ျပ တဲ့ ပရိုမိုးရွင္း ဗီဒီယိုကို ျကည့္ရွုနိုင္ပါတယ္


Nay Ko Ko and Hlaing Bwa shared Myanmar Online News's photo.