Monday, December 10, 2012

Window 8 ကုိ 9 MB ပဲဗ်ဳိ႔

ဇြဲက သူငယ္းခ်င္တုိ႔အတြက္ဝင္ဒုိး ၈ ကုိအျပင္မွာမဝယ္ရေအာင္လုိ႔....ေဒါင္းရတာလဲအဆင္ေျပေအာင္...ကၽြန္ေတာ္ရွာျပီးတင္ေပးလုိက္ပါတယ္...
Active ျဖစ္တဲ႔ lodar ေလးကုိလဲကၽြန္ေတာ္တင္ေပးပါ႔မယ္....ကၽြန္ေတာ္စမ္းျပီးသာပါ....ေဒါင္းလုိ႔အဆင္ေျပက်မွာပါ..
အဆင္မေျပလဲ...ကၽြန္ေတာ္အိမ္မွာလာေအာ္ေပါ႔ေနာ္...အေကာင္႔အပ္ျပီးေတာ႔လဲေျပာလုိ႔ရပါတယ္........
                  ဇြဲကပင္ေျမေဒါင္းလုိ႔ယူရန္
ျမန္ျမန္ေတာ႔ေဒါင္းလုိက္က်ပါဗ်ာ...............အဆင္ေျပၾကပါေစေနာ္........

3 ကြန္မန့္ေရးရန္:

လင့္ေသေနျပီခင္ဗ် ျပန္တင္ေပးပါဦး ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ....

လင့္ေသေနျပီခင္ဗ် ျပန္တင္ ေပးပါဦး ..ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ...

လင့္ေသေနျပီခင္ဗ် ျပန္တင္ ေပးပါဦး ..ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ...

Post a Comment