Thursday, November 22, 2012

အေမရိကန္လံုျခံဳေရးႏွင့္ ျမန္မာ့လံုျခံဳေရး


လက္နက္အျပည့္အစံုႏွင့္ အေမရိကန္လံုျခံဳေရးမ်ား
လက္ဗလာျမန္မာလံုျခံဳေရးမ်ား
Sniper သမားမ်ား
အေမရိကန္သမၼတအိုဘားမားျမန္မာျပည္လာသြားတဲ့အခိုက္ ေျပာစရာေတြကအမ်ားၾကီးျဖစ္က်န္ေနခဲ့ပါတယ္။ ဒီတစ္ခါကၽြန္ေတာ္ သတိထားမိတာေလးကေတာ့ လံုျခံဳေရးယူရတဲ့ သူေတြရဲ႕ အဆင့္အတန္းပါ။ ကၽြန္ေတာ္ သိရသေလာက္ကေတာ့ အေမရိကန္ေရတပ္စစ္သေဘၤာမ်ားက ျမန္မာ့ေရပိုက္နက္ေဘးမွာ အသင့္ေနရာယူထားသလို အိုဘားမားကားတန္းတစ္ေလ်ာက္လိုက္ခဲ့တဲ့ ကားမဲၾကီးကလဲ တစ္မိုင္ပတ္လည္အတြင္း ဗံုးမကြဲေအာင္ လိုက္လံေစာင့္ေရွာက္ေနပါသတဲ့။ အဲ့ပံုေတြ ကၽြန္ေတာ္ မရွာႏိုင္ေပမယ့္ လက္ေတြ႔က်တဲ့ လံုျခံဳေရးသမားေတြရဲ႕ လက္နက္တန္ဆာကြာျခားပံုေလးကို ကၽြန္ေတာ္ရွာျပီး တင္ဆက္လုိက္ပါတယ္။ ကိုရီးယားသမၼတလာတုန္းကလဲ လံုျခံဳေရးတာဝန္ယူရသူေတြႏွစ္ဦး လက္နက္ကရိယာတန္ဆာကြာျခားပံုကို ကၽြန္ေတာ္ျပခဲ့ပါေသးတယ္။ ျမန္မာ့လံုျခံဳေရးယူရတဲ့ ရဲတပ္ဖြဲ႕ကိ္ု အဆင့္အတန္းျမွင့္ဖိုလိုအပ္ေနျပီဟု ကၽြန္ေတာ္သံုးသပ္ပါရေစ။ ထူးထူးျခားျခားအေနနဲ႔ ထပ္ေျပာျပလိုတာကေတာ့ အိုဘားမားအတြက္ ျမန္မာႏိုင္ငံဘက္မွ လံုျခံဳေရးတာဝန္ယူရန္အတြက္ အင္အား၁၀၀၀၀ခန္႔အသံုးျပဳခဲ့ရပါတဲ့။ ဓာတ္ပံုမ်ားကို ေဖ့ဘုတ္မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment