Saturday, December 8, 2012

လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္တံတား ဧၿပီလကုန္ အၿပီးသတ္မည္



က်ပ္ ၁၄ ဘီလီယံေက်ာ္ကုန္က်မည့္ လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္တံတား ဧၿပီလကုန္ အၿပီးသတ္မည္ဟုဆို
Photo
မိုးညိဳ
ရန္ကုန္၊ ဒီဇင္ဘာ - ၁
အတဲြ (၁၁)၊ အမွတ္(၃၉)
တည္ေဆာက္ဆဲျဖစ္သည့္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းအတြက္ ေရႊေတာင္ဖံြ႕ၿဖဳိးမႈကုမၸဏီလီမိတက္မွ က်ပ္ေငြသန္းေပါင္း ၁၄ ဒသမ ၄၈၇ ဘီလီယံစိုက္ထုတ္ အကုန္အက်ခံ၍ တည္ေဆာက္ေနေၾကာင္း ယင္းကုမၸဏီ၏ အမႈေဆာင္ အရာရွိ ဦးေအာင္ေဇာ္ႏိုင္က ေျပာသည္။
ယင္းစီမံကိန္းမွာ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖဲြ႕၏ဘတ္ဂ်က္ျဖင့္ တည္ေဆာက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး လတ္တေလာကုမၸဏီ၏ စိုက္ထုတ္ေငြျဖင့္ စီမံကိန္းအား ေဆာင္ရြက္ေနျခင္းျဖစ္သည္ဟု ဆုိသည္။
စီမံကိန္းကုန္က်ေငြအတြက္ ကေမၻာဇဘဏ္ႏွင့္ ျမန္မာ့စက္မႈလက္မႈဖံြ႕ၿဖဳိးေရးဘဏ္တို႔မွ ေငြက်ပ္ သံုးဘီလီယံစီေခ်းထားၿပီး လက္ရွိ ကိုးဘီလီယံသံုးစဲြၿပီးျဖစ္ကာ ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ ၆၅ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၃ ဧၿပီလကုန္ပိုင္းတြင္ အၿပီးသတ္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေရႊေတာင္ဖံြ႕ၿဖဳိးမႈ ကုမၸဏီ၏ တရား၀င္ထုတ္ျပန္ခ်က္မ်ားမွ သိရသည္။
“ကုမၸဏီအေနနဲ႔ အက်ဳိးအျမတ္ကို မယူပါဘူး။ ဒီလိုလုပ္ကိုင္ခြင့္ရတဲ့အေတြ႕အႀကံဳကိုယူတာပါ” ဟု အမႈေဆာင္အရာရွိ ဦးေအာင္ေဇာ္ႏိုင္က လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းသတင္းစာ ရွင္းလင္းပဲြတြင္ ထည့္သြင္းေျပာၾကားသည္။ “အစိုးရအဖဲြ႕နဲ႔ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုထားတဲ့အတိုင္း စီမံကိန္း အတြက္သံုးစဲြထားတဲ့ ေငြကို ျပန္လည္ရယူသြားမွာပါ။ ဘဏ္ႏွစ္ဘဏ္က ေခ်းထားတဲ့အတိုးႏႈန္းကို ကုမၸဏီကေနပဲ က်ခံရမွာပါ” ဟု ၎ကပင္ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။
ေရႊေတာင္ဖံြ႕ၿဖဳိးမႈကုမၸဏီမွာ အစိုးရအဖဲြ႕၏ ခံုးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းေလးစင္းအနက္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းႏွင့္ တာေမြခံုးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းကို ေဆာင္ရြက္ခြင့္ရရွိထားသည္။ သို႔ေသာ္ တာေမြခံုးေက်ာ္တံတားမွာ ယာဥ္ေၾကာႏွင့္ ေျမျပင္ေလ့လာမႈမ်ားအရ တည္ေဆာက္ရန္ မလိုအပ္ေတာ့ေပ။
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းၿပီးစီးပါက လွည္းတန္း လမ္းဆံု၏ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ၆၀ ရာခိုင္ႏႈန္းကို ေျဖေလွ်ာ့ေပးႏိုင္မည္ျဖစ္ကာ လက္ရွိတြင္ ယင္းလမ္းဆံု၌ တစ္နာရီလွ်င္ ယာဥ္အစီးေရေပါင္း ပ်မ္းမွ် ၈၀၀ ေက်ာ္ ျဖတ္သန္းေျပးဆဲြအသံုးျပဳလ်က္ရွိ ေၾကာင္း ေရႊေတာင္ဖံြ႕ၿဖဳိးမႈ ကုမၸဏီ၏ ေကာက္ယူေသာ စစ္တမ္းမ်ားမွ သိရသည္။
ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ အရွည္ေပ ၂,၅၀၀ ေက်ာ္ ရွည္လ်ားၿပီး ယာဥ္သြားလမ္းေလးလမ္းပါရွိမည္ျဖစ္ကာ လူသြားလမ္းတစ္ဖက္လွ်င္ သံုးေပစီထည့္သြင္း တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္သည္။ ယာဥ္တစ္စီးခ်င္းစီ၏ ခံႏုိင္၀န္မွာ တန္ ၆၀ ျဖစ္ၿပီး တံတားအျမင့္ ယာဥ္ကင္းလြတ္ေျမမွာ ၁၈ ေပခန္႔ရွိေၾကာင္း ေရႊေတာင္ဖံြ႕ၿဖဳိးမႈကုမၸဏီမွ စီမံကိန္းဒါ႐ိုက္တာက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖဲြ႕မွ ၿမဳိ႕တြင္းပိုင္း၌ ခံုးေက်ာ္တံတား ေလးစင္းတည္ေဆာက္ရန္ လ်ာထားေသာ္လည္း လတ္တေလာတြင္ ေကာက္ယူေသာစစ္တမ္းမ်ားအရ သံုးစင္းသာ တည္ေဆာက္ေတာ့မည္ျဖစ္သည္။ ယင္းတံတားသုံးစင္းတြင္ ဘုရင့္ေနာင္ခံုးေက်ာ္တံတားအတြက္ FMI ကုမၸဏီ၊ ေရႊဂံုတိုင္ခံုးေက်ာ္တံတားအတြက္ Capital Life ကုမၸဏီ၊ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားအတြက္ ေရႊေတာင္ဖံြ႕ၿဖဳိးမႈကုမၸဏီလီမိတက္တို႔က ရရွိထားျခင္းျဖစ္ သည္။
ဘုရင့္ေနာင္ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းအတြက္ ၂၁ ဘီလီယံ ေက်ာ္ သံုးစဲြမည္ျဖစ္ကာ၊ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းအတြက္ ၁၃ ဘီလီယံေက်ာ္ႏွင့္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားအတြက္ ၁၄ ဘီလီယံေက်ာ္ သံုးစဲြသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖဲြ႕၏ တရား၀င္ထုတ္ျပန္ခ်က္မ်ားမွ သိရသည္။

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment