Thursday, June 14, 2012

ေခါင္းျမီးျခဳံ သရဲမ

ကြ်န္ေတာ ္ခု ေျပာျပမယ္႕ အေၾကာင္း အရာ က ေတာ႕ ကာတာႏုိင္ငံ ဒိုဟာျမိဳ႕ Al Sadd Area မွာ ရွိတဲ႕ Villa တစ္လံုး က ေခါင္းျမီးျခံဳ သရဲမ အေၾကာင္းပါ ။ ကြ်န္ေတာ္ က ဂူဂဲလ္ က ေန ရွာျပီး ေျပာ တယ္လုိ႕ထင္မွာစုိးလုိ႕ ရွင္းျပ စရာ ရွိပါတယ္ ၊ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာျပမယ္႕ ေန ရာ ဟာ မွန္ မမွန္ ဆို တာ ကို မန္ဘာအားလံုး အား ေလးစားသျဖင္႕ ယခုလုိရွငး္ျပ ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္ ။ ေန ရာ က Grand Harmad Hospital ရဲ႕ ေရွ႕ ဖက္ေပါ႕ ၊ Lu Lu Hypermarket ဆိုတာရွိပါတယ္ ၊ တစ္ဖက္မွာ White Palace Intersection ရွိျပီး တစ္ဖက္မွာေတာ႕ Sport Round About ဆိုတာရွိပါတယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္က အဲဒီ ႏွစ္ခုရဲ႕ ၾကား ထဲ Harmad Hospital အေရွ႕ဖက္၊ ခု နက ေျပာ တဲ႕ Lu Lu Hypermarket ဖက္မွာ ေနပါတယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္ ရယ္ ကြ်န္ေတာ္႕ေခြး ( German Police Dog ) ေလး တစ္ေကာင္ရယ္ အခန္း တစ္ခု ထဲမွာ ေန ပါတယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္ ႕ ေခြး ေလး က ကြ်န္ေတာ္ သူ႕ကိုတစ္လ သား ထဲ က ေန ေမြး ထား တာ ပါ ၊ အိပ္ရင္ အတူတူပဲ ကြ်န္ေတာ္႕ေဘး အိပ္ယာေပၚမွာ အိပ္ပါတယ္ ။ ေျပာစရာ ရွိလုိ႕ ယခ ု လုိ ေခြး အေၾကာင္းထည္႕ေျပာ ျပ ေန ျခင္း ပါ ။ ေလ ရွည္တယ္ မထင္ပါနဲ႕ေနာ္ အား လံုး ။
ကြ်န္ေတာ္ အဲဒီ အခန္း မွာ ႏွစ္နဲ႕ခ်ီျပီး ေန ခဲ႕ပါတယ္ ။ ဒါေပမယ္္႕ ျဖစ္ တာ ကေတာ႕ ေဘး အိမ္ မွာ ေန တဲ႕ ကုလား မ တစ္ေယာက္ ေသ ျပီး ေနာက္ပိုငး္ပါ ပဲ ။ အဲဒီ မွာ ရွိတဲ႕ Villa ေတြ က တစ္ခု နဲ႕တစ္ခု သီးျခား ျခံ ေတြျဖစ္ေပမယ္႕ အိမ္ေတြ က ေတာ႕ တစ္လံုး နဲ႕တစ္လံုး ဆက္ေနပါတယ္ ၊ နံရံ ေတြပဲ ျခား ပါတယ္ ၊ Villa တစ္လံုး မွာ အခန္း ေတြ ကို တစ္ခန္း စီ ငွား ေန ရ ပါတယ္ ၊ ေအာက္ထပ္မွာ ေတာ႕ ျမန္မာ တစ္ခ်ိဳ႕နဲ႕ နီေပါေတြ ရွိပါတယ္ ၊ အေပၚထပ္ မွာ ေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ ၊ အင္ဒို က တစ္ေယာက္ရဲ႕ အခန္း ရယ္ ၊ အျခား ျမန္မာ ႏွစ္ေယာက္စပ္ငွား ေန တဲ႕ အခန္း အား လံုး ေပါင္း အေပၚထပ္မွာ သံုး ခန္း ပဲ ရွိပါတယ္ ၊ ေသသူက ေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္ ႕ အိမ္ေျခ ရင္း ဘက္ က ပါ ။ အစၥလာမ္ ဓေလ႕ ထံုး တမ္း အစဥ္အလာအရ သူ႕ကုိ ေသေတာ႕ ထိုင္ရက္ျမဳပ္တယ္လုိ႕ ၾကားမိပါတယ္ ၊ ဒါေပမယ္႕ ထားပါေတာ႕ ကိုယ္နဲ႕မွ မဆုိင္တာေလ ။ ဒါေပမယ္႕ တစ္ခု ရွိတာက အဲဒီ ေနာက္ပို္င္း မွာ ျဖစ္ပ်က္ လာ တယ္ ဆို တာ ကို သတိထား မိလာတာပါ ၊ အရင္ ကလညး္ ဘာ မွ မရွိခဲ႕ မျဖစ္ပ်က္ခဲ႕ဘူး လုိ႕ပါ ။ ကြ်န္ေတာ္ က ညဘက္ဆုိလွ်င္ အင္ တာနက္ကို ည ၁ နာရီ ၂ နာရီ ထိသံုးပါတယ္ ၊ ျမန္မာ ႏိုင္ငံ နဲ႕ဆုိလွ်င္ ကာ တာ ႏုိင္ငံ က ၃နာရီ ခြဲ ကြာ ပါတယ္ ( ေစာပါတယ္ ) ၊ စကၤာပူနဲ႕ဆုိလွ်င္ေတာ႕ ၅ နာရီ ကြာပါတယ္ ၊ ဒါေပမယ္႕ ကြ်န္ေတာ္ ႕ လုိင္းေပၚမွ သူငယ္ခ်င္း မ်ား ကလည္း ညလံုးေပါက္သံုး ၾကပါတယ္ ၊ ညဘက္ေရာက္မွ ေတြ႕ျဖစ္ ၾက တာ ဆုိ ေတာ႕ မအိပ္ျဖစ္ၾကပါဘူး ။ မနက္ဆုိလွ်င္ေတာ႕ ကြ်န္ေတာ ္က မနက္ ၁၀ နာရီ ထိုးမွ ထ ျဖစ္ပါတယ္ ။
ကြ်န္ေတာ္ ညဘက္ ၁၁ နာရီေလာက္ဆုိလွ်င္ အိမ္ေရွ႕ က Balcony မွာ ဗိုက္ဆာလုိ႕ ကိုယ္႕ဘာ သာကိုယ္ ဟင္း ထြက္ခ်က္တတ္ပါတယ္ ။ အဲဒီ အခ်ိန္ ဆိုလွ်င္ အိမ္သာနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္႕ အခန္း နဲ႕ ဆက္ထား တဲ႕ တံခါး က အလုိလို ပြင္႕ လာ ပါတယ္ ၊ အစ က ေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္ သတိမထား မိပါ။ ေနာက္ပိုင္း က်ေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္ ႕ေခြး က အေတာ္ ကို ေဟာင္ပါတယ္ ၊ တံခါး က လည္း ပြင္႕ စရာ အေၾကာင္းေတာ႕မရွိပါဘူး ၊ ဘာျဖစ္လုိ႕လည္း ဆုိေတာ႕ လက္ကုိင္ကိုလွည္႕ဖြင္႕ ရတဲ႕ တံခါး မ်ိဳးမို႕လုိ႕ပါ ။ တစ္ရက္ က်ေတာ႕ ည ၉ နာရီေလာက္ရွိပါေသးတယ္ ၊ ေအာက္ မွာ သန္႕ရွင္းေရးလုပ္တဲ႕ နီေပါေလး က တံခါး လာေခါက္ပါတယ္ ၊ အိမ္ခန္းထဲ ကို ေခါင္းျမီးျခံဳ နဲ႕ အမ်ိဳးသမီး တစ္ေယာက္ဝင္သြားတာေတြ႕လုိ႕ တဲ႕ ၊ အဲဒါ သူ က ကြ်န္ေတာ္ ႕ ဆီ က အမွုိက္လာသိမ္းရင္းနဲ႕ ေျပာတာ ပါ ။ သူေတြ႕တာ အဲဒီအမ်ိဳးသမီး တက္သြား တာ နာရီဝက္ေလာက္ရွိျပီတဲ႕ ။ ျပီးေတာ႕ ကြ်န္ေတာ ္တစ္ေယာက္ပဲ အေပၚထပ္မွာ ျပန္ ေရာက္ေနတယ္႕ အခ်ိန္ ဆုိေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္႕အသိလား ေပါ႕ ေလ ဆုိျပီး ဒီတုိငး္ ပဲမွတ္ေနပါသတဲ႕ ။ ကြ်န္ေတာ္႕ အခန္း က အမွုိက္လာ သိမ္းေတာ႕မွ အခန္းထဲမွာ အျခား တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ မေတြ႕လုိ႕ သူက ေမး ၾကည္႕ တာ ပါ ။ သူတုိ႕ (ကာတာ ) ႏိုင္ငံမွာ သူတုိ႕အမ်ိဳးသမီး မ်ား နဲ႕ အေရာတဝင္ဆက္ဆံလွ်င္ မၾကိဳက္ ၾက ပါဘူး ၊ အဲဒီ ႏိုင္ငံ က ေယာက်ာ္း မ်ား က ပါ ။ သူတုိ႕ သာ အျခား ႏိုင္ငံျခာ းသား သမီး မိန္း ကေလး မ်ား ကို ဖ်က္ဆီး တတ္ၾကပါတယ္ ။ ပိုက္ဆံေပါတယ္ ဆုိျပီးေတာ႕ မွ လုပ္တာပါ ၊ ပ်က္စီးေနတဲ႕ ဖား (ဖိလစ္ပိုင္ ) မိန္း ကေလး ေတြ ဆုိလွ်င္အမ်ား ၾကီးပါ ပဲ ။ ကဲထားပါေတာ႕ ။
ကြ်န္ေတာ္႕ ကို လညး္ နီေပါေလး က ေစတနာနဲ႕ သတိလာေပး တာပါ ။ ေရေျမျခား သြား ေတာ႕ လည္း ဒီလုိပဲ ႏုိင္ငံျခား သား ေတြ အခ်ငး္ ခ်င္းပဲ တစ္ဦးႏွင္႕တစ္ဦး ေစာင္႕ ေရွာက္ ထိ္န္းသိမ္း ၾက ပါတယ္ ။ ဒီလုိနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ လညး္ နီေပါေလး ေျပာ တဲ႕ အမ်ိဳးသမီးကို ေတြ႕ခ်င္လာ လုိ႕ (ေပတေလာကမွ အက္မင္ မ်ား လို ) သရဲ ဖမ္း ဖုိ႕ ၾကံစည္ မိပါေသးတယ္ ၊ တစ္ကယ္ေတာ႕ မဖမ္း ရဲပါဘူး ၊ ကြ်န္ေတာ္ က ဟန္ ကိုယ္႕ဖုိ႕သာ ရွိတဲ႕လူပါ ။ဒါေပမယ္႕ ေနာက္ပိုင္း က် ေတာ႕ ပို ပိုဆုိးလာ ပါတယ္ ။ တစ္ျခား ဘာ မွ မျဖစ္ေပမယ္ ႕ ၊ ကြ်န္ေတာ္ လူရိပ္ လူေယာင္ မေတြ႕ရေပမယ္႕အခန္း တံခါး ကေတာ႕ သူ႕အလိုလု ိ (လူဖြင္႕သလို) မ်ိဳး ပြင္႕ လာ တတ္ပါတယ္ ၊ ကြ်န္ေတာ္႕ေခြး ကလည္းး အဲဒီအခ်ိန္ဆိုရင္ တံခါး ကို ထိုး ထိုးေဟာင္ ပါတယ္ ။ ၾကာလာေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ ထဲ နည္း နည္း ေတာ႕ တုန္လွုပ္ မိတာ အမွန္ပါ ။ ဘုရားစာ ဆုိလညး္ ကုလား သရဲ ဆုိေတာ႕ နား လည္ ခ်င္မွ နားလည္မွာလား လုိ႕ ေတြးမိလုိ႕ေလ ။ ကြ်န္ေတာ္ ဒါနဲ႕ ပဌာန္း ရြတ္ျပီး အိပ္ယာဝင္ ပါတယ္ ၊ ဘုရား စာ အုပ္ ကို ေရွ႕ခ်ျပီး ရြတ္တာပါ။ ေနာက္ပိုင္း ကြ်န္ေတာ္႕ အခန္း ဘက္ ကို လာ တာ ေတာ႕ နညး္ သြား ပါတယ္။ တစ္ျခား ႏွစ္ခနး္ ဘက္ကိုေတာ႕ပတ္ေသာင္းက်န္းဆဲပါ။ ဒါေပမယ္႕ ေခြး ကမေဟာင္ေတာ႕ေပမယ္႕ တစ္ခါတစ္ေလ တံခါး လက္ကိုင္ကိုလွည္႕သလုိမ်ိိဳး က ေတာ႕ျဖစ္ဆဲပါပဲ။
ကြ်န္ေတာ္ ဟင္းခ်က္တဲ႕အခ်ိန္မ်ိဳး ည ၁၀ နာရီ ၁၁ နာရီ ေလာက္ဆုိရင္ အျမဲတမ္ း တံခါး က တစ္ခုခု ထူး ျခား ျမဲ ၊ ဒီအမ်ိဳးသမီး ေခါင္းျမီးျခံဳ ကိုလည္း ေတြ႕ တာ ၊ လူ ေျပာ မ်ား လာ တာ က နီေပါေလး တစ္ေယာက္တင္မဟုတ္ေတာ႕ပါဘူး ၊ အျခား ျမန္မာ မ်ားပါ ေတြ႕လာ ၾက တာပါ ။ သူတုိ႕အခန္း ေတြ ထဲ ကို ဝင္ သြား တာ ကို အရွင္း ၾကီးျမင္ လုိက္ တာ က ေတာ႕ ဟုိ ဘက ္အခန္း မွ ျမန္မာ ႏွစ္ေယာက္ပါ။
ဒီလိုပဲ အင္ ဒို နီးရွား က လူ လညး္ တစ္ည က်ေတာ႕ညၾကီးမင္းၾကီး ကြ်န္ေတာ္ ႕တံခါး ကို လာ ေခါက္ပါတယ္ ၊ ေခြ်းေတြ နဲ႕ပါ ၊ အခန္း တုိင္း အဲကြန္း အျပည္႕ နဲ႕ ေန တာပါ ။ ဘာျဖစ္လညး္ ေမး ေတာ႕ သူ႕အခန္း တံခါး ကို ေလာ႕ခ္ခ်ျပီး အိပ္ တာ တစ္ေရး ႏုိးေတာ႕ အခန္း တံခါးက ပြင္႕ ေနတာ ေတ႕ြတဲ႕အေၾကာင္း ။ ဒါနဲ႕သူလညး္ ေမ႕ျပီး ေလာ႕ခ္မခ်ျဖစ္တာ ေနမွာဆုိျပီး ျပန္ပိတ္အိပ္ေၾကာင္း ။ ေနာက္တစ္ခါ တစ္ေရး ႏိုးေတာ႕ ေဘး က သူ႕စားပြဲေပၚမွာ ေခါင္းျမီးျခံဳ နဲ႕ ကုလား မ တစ္ေယာက္ တစ္ရွဳံ႕ ရွဳံ႕ နဲ႕ ငိုေန တာ ကို ေတြ ႕ မိေၾကာင္း ၊သူလည္း အံၾသျပီးေတာ႕ ရုတ္တရက္ထ လုိက္တာ အဲဒီ ကုလား မ ေပ်ာက္သြား တယ္ ဆိုျပီး ေတာ႕ သူ႕အခန္း မွာ မအိပ္ရဲေတာ႕တာနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္႕အခန္း မွာ တစ္ည အိပ္ပါရေစဆုိျပီး လာ ေျပာတာ ပါ ။ ကြ်န္ေတာ္ က ေတာ႕ မေၾကာက္ဘူး ေလ ၊ သိတယ္မွတ္လား ၊ လူ တစ္ေယာက္တည္း မွ မဟုတ္တာ ၊ ကြ်န္ေတာ္ ႕ေခြး လညး္ ရွိတာ ကိုး ဟီးးး။
ကြ်န္ေတာ္ ၾကံဳဖူး တဲ႕ ေပ တ နဲ႕သက္ဆုိတဲ႕ အေၾကာင္း အရာ မ်ား က ေတာ႕ဒီေလာက္ပါပဲ ၊ ေနာက္တစ္ခါေျပာ ျပ ျဖစ္မယ္ ဆုိလွ်င္ သူမ်ား ေျပာ ျပ တဲ႕ အေၾကာင္း အရာ မ်ား ပဲ ေျပာ ျပ ျဖစ္ပါလိမ္႕မယ္ ၊ ကြ်န္ေတာ္ ႕ကိုယ္ေတြ႕မရွိေတာ႕လုိ႕ပါ ။ ဒါေပမယ္႕သူမ်ား ေျပာ တုိငး္လည္း ကြ်န္ေတာ္ က ဘယ္ေနရာမွာလညး္ ၊ ဘယ္သူေတြ႕တာလညး္ ၊ မင္း ကိုယ္တုိင္ ၾကံဳတာလား လုိ႕ေမး လြန္း လို႕ ကြ်န္ေတာ႕ကို သိပ္မေျပာ ျပ ခ်င္ ၾကပါဘူး ။
အက္မင္မ်ားလုိလဲ ကြ်န္ေတာ္ က စိတ္ေခ်ာက္ျခားေ အာင္ မေရး တတ္ေသးပါဘူး ဗ်ာ ။ ဒီေတာ႕ဖတ္ ရတာ အဆင္ မေျပျဖစ္လွ်င္လည္း သည္းခံျပီးသာဖတ္ ေပး ၾကပါ ၊ ကြ်န္ေတာ္ က အေၾကာင္းအရာ နဲ႕ ေနရာ ကိုပဲ အဓိက ေဖာျ္ပ တတ္လုိ႕ပါ ။
(ေနာက္တစ္ခါ ဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္႕အေမ ေျပာ ျပ တဲ႕ စစ္ကိုင္းတုိငး္ ကသာ ရဲ႕ တစ္ဖက္ကမ္း ကမ္းနီ ဘက္မွာ ရွိတဲ႕ ဘုန္း ၾကီး ေက်ာင္း အို ၾကီး တစ္ခု က မကြ်တ္မလြတ္တဲ႕ ႏိုင္ငံျခားသား သံုး ေယာက္ အေၾကာင္းေျပာ ျပ ပါ႕မယ္ ။ ဖတ္ျပီးသူမ်ား အေနႏွင္႕ေတာ႕ကြဲလြဲမွုမ်ား ရွိခ႕ဲပါလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ ၏ မွားယြင္းမွုသာျဖစ္ပါေၾကာင္း ၾကိဳတင္ အသိေပးေတာငး္ပန္ ပါတယ္ )

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment