Thursday, February 14, 2013

က်ေနာ္တို႔ျပည္သူ႔အခ်စ္ေတာ္ လူရႊင္ေတာ္ ဦးေမာစ္႔ ဒီေန႔ မနက္ ၄း၂၀ (ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္) SSC ေဆးရုံမွာ ဆုံးပါးသြားပါၿပီ း(

စိတ္မေကာင္းစရာသတင္း . . .

က်ေနာ္တို႔ျပည္သူ႔အခ်စ္ေတာ္ လူရႊင္ေတာ္ ဦးေမာစ္႔
ဒီေန႔ မနက္ ၄း၂၀ (ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္) SSC ေဆးရုံမွာ
ဆုံးပါးသြားပါၿပီ း(

အကယ္ဒမီယူဖို႔ကိုပဲ အသက္ဆက္ရွင္ေနေသးတာမ်ားလား ဦးေမာစ္႔ရယ္ း((




"ကိုေမာစ္႔ဆံုးသြားေတာ႔သူ႔အိမ္ကက်ေနာ္႔ဆီဖုန္းလွမ္းဆက္တယ္။ၾကားၾကားခ်င္းမ်က္ရည္က်မိတယ္။တကယ္စိတ္မေကာင္းဘူး။က်နာ္တို႔ညီအစ္ကိုေတြတြဲလုပ္ခဲ႔တဲ႔အႏုပညာေတြအမ်ားၾကီး...။ဒီလိုၾကားရေတာ႔မ်က္ရည္က်ရတယ္။မွတ္မွတ္ရရျဖစ္ေနတာကက်ေနာ္တို႔ညီအစ္ကိုေတြစင္ကာပူကို
သြားေရာက္ေဖ်ာ္ေျဖတဲ႔ပြဲမွာက်ေနာ္တို႔အားလံုကႏိုင္ငံျခားကို
မေရာက္ဖူးၾကဘူး။အဲ႔ဒီမွာအလြဲလြဲအေခ်ာ္ေခ်ာ္ေတြျဖစ္ရတာကို
အမွတ္ရေနမိတယ္။အခုသူဆံုးသြားတဲ႔သတင္း
ကိုၾကားေတာ႔ေတာ္ေတာ္ေလးစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရပါတယ္။"

မိုးဒီ(ရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာင္)





ပလီပလာ ေထြကာလီကာ
က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ လူရႊင္ေတာ္ ေမာစ္႔ အကယ္ဒမီရတာကို ေက်နပ္တယ္ဆိုရင္ LIKE ပါ။



@[148980878505812:274:ပလီပလာ ေထြကာလီကာ]
က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ လူရႊင္ေတာ္ ေမာစ္႔ အကယ္ဒမီရတာကို ေက်နပ္တယ္ဆိုရင္ LIKE ပါ။


0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment