Wednesday, July 9, 2014

၃၀KK အရြယ္အစားထိ ရင္သားၾကီးေအာင္ ခဲြစိပ္ျပဳျပင္ ခဲ့ျပီးေနာက္ ျဗိတိန္နိုင္ငံရဲ ့အၾကီးဆံုး ရင္သားပိုင္ရွင္ ျဖစ္လာတဲ ့မိခင္.........



Posted by: Ko Myo on Wednesday, July 09, 2014 Categories:
BB on 2014-07-08 14:20 
အသက္ ၄၅ နွစ္အရြယ္ရွိတဲ ့ Debbie Delamar ဟာ သူမရဲ ့ ပင္ကိုယ္ ၾကီးမားျပီးသား ၃၀HH အရြယ္ အစားရွိတဲ ့ ရင္သားႏွစ္မႊာကို အလြန္ ကိုၾကီးမားတဲ ့၃၀KK အရြယ္ထိ ပိုမို ၾကီးမား လာေအာင္ ေပါင္ေငြ ၈၀၀၀ ခန္ ့သံုးစဲြ ခဲြစိတ္ ခဲ့ျပီးေနာက္ ျဗိတိန္ႏိုင္ငံရဲ ့ဂုဏ္ယူ ၀င့္ၾကြားေနတဲ ့ အၾကီးဆံုး ရင္သားပိုင္ရွင္ ျဖစ္လာပါတယ္။သူမရဲ ့ရင္သားထဲကို ထည့္ထားတဲ ့အသားစဟာ အေလးခ်ိန္ ၇ ေပါင္ခန္ ့ရွိျပီး ဆီလီကြန္ သတၱဳကေတာ့ ၅ ပိုင့္စာရွိပါတယ္။

တပ္မေတာ္သား၏ ဇနီးတစ္ဦးျဖစ္သူ Debbie Delamar ဟာ သူမရဲ ့လတ္တေလာ ရင္သား အသစ္ေၾကာင္း ေျပာရာမွာ သူမမွာ နဂိုမူလ ၃၀DD အရြယ္ရွိ ၾကီးမားတဲ့ ရင္သားပမာဏ ရွိေပမယ့္ လည္း “ ကၽြန္မကေတာ ကၽြန္မရင္သားေတြကို ၾကီးနိုင္သေလာက္ၾကီးၾကီးပဲ လိုခ်င္ပါတယ္” လို ့ ဆိုပါတယ္။အရပ္ ၅ ေပခန္ ့သာရွိတဲ ့မစၥ Delamar ဟာ သူမရဲ ့ရင္သားကို လက္ဖက္ရည္ ပန္ကန္လံုး ၄ လံုးစာ ပမာဏ ထပ္ေပါင္းထည့္ျပီး ၃၀HH အရြယ္အစားထိရရွိေအာင္ လြန္ခဲ့ေသာ ၆ ႏွစ္ခန့္ ့က စတင္ ခဲြစိတ္ခဲ့ပါတယ္။ဒါေပမယ့္ သူမဟာ ဒါနဲ ့တင္ မေက်နပ္နိုင္ေသးတာေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ လက္ဖက္ရည္ ပန္ကန္လံုး ၃လံုးစာပမာဏ ထပ္ေပါင္းထည့္ရင္း ၃၀KK အရြယ္အစားထိ ပိုမိုၾကီးမားလာေအာင္ ခဲြစိတ္ဖို ့ဆံုးျဖတ္ခဲ့ပါတယ္။

စစ္သားတစ္ေယာက္ရဲ ့ဇနီးျဖစ္သူ သူမအတြက္ေတာ့ ယင္းခဲြစိတ္မွဳကို ခံယူျပီးကတည္းက ဘ၀က အစဥ္ေခ်ာေမြ ့ေနခဲ့တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ ့ သူမဟာ သူမရဲ ့ရင္သား အရြယ္အစား ၾကီးမားတာေၾကာင့္ လက္ခုပ္ေတာင္တီးဖို ့အဆင္မေျပေတာ့ပဲ သူမအလုပ္လုပ္ရတဲ ့ကားအစိတ္အပိုင္းေတြ တပ္ဆင္တဲ့ စက္ရံုမွာ စီတန္းတပ္ဆင္မွဳေတြလုပ္တဲ့ အလုပ္သမား အစီအတန္း ကေန ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ထိုင္ေနရတာ ေတြေၾကာင့္ပါ။


“ ကၽြန္မ ဘယ္ေနရာသြားသြား လူေတြက ကၽြန္မကို စူးစိုက္ၾကည့္ၾကတယ္ ဒါေပမယ္ ့ကၽြန္မ ေက်နပ္ပါ တယ္။ ကၽြန္မက ဒီလိုျပဳျပင္ ဖန္တီးလို ့ရတဲ ့အသြင္အျပင္ကို သေဘာက်ျပီး ကၽြန္မကေတာ ့ ၾကီးနိုင္ သေလာက္ ၾကီးၾကီးပဲလိုခ်င္ပါတယ္” လို ့သူမက သတင္းစာတစ္ခုကို ေျပာပါတယ္။

“ ကၽြန္မက သမားရိုးက် စစ္မွဳထမ္းရဲ ့ဇနီးသည္၊ မိခင္တစ္ေယာက္မဟုတ္တာ ကၽြန္မသိပါတယ္။ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မက ဘယ္သူကိုမွ ထိခိုက္၊နစ္နာေအာင္ လုပ္ေနတာမ်ိဳးမဟုတ္ပါဘူး”

“ကၽြန္မက ျပဳျပင္ ဖန္တီးလို ့ရတဲ ့အသြင္အျပင္ကို ႏွစ္သက္တာေၾကာင့္ သက္သက္ရယ္ပါ။လူတစ္ခ်ိဳ ့က ေရႊေရာင္သမ္းတဲ့ ဆံပင္ေတြ ဒါမွမဟုတ္ အနက္ေရာင္ရွိတဲ့ ဆံပင္ေတြကို သေဘာက်သလိုပဲ ကၽြန္မက ဖန္တီးျပဳျပင္လို ့ရလာတဲ ့ရင္သားခပ္ၾကီးၾကီးေတြကို သေဘာက်တယ္ေလ။"

“ျဗိတိန္မွာ ရင္သားအၾကီးဆံုး ျဖစ္လာဖို ့ဆိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတာ့ ကၽြန္မမွာ မရွိခဲ့ပါဘူး။ဒိလိုပဲ သူဟာသူ ျဖစ္သြားတာပါ” လို ့သူမက ဆက္ေျပာပါတယ္။

“ အခုေတာ ့ကၽြန္မက ဒီရင္သားေတြနဲ ့ေနသားက်သြားတာေၾကာင့္ ကၽြန္မအတြက္ သိပ္ျပီး အေနရ အထိုင္ရ မခက္ေတာ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မပထမဆံုး အေနရခက္တဲ့ ျပႆနာ စျဖစ္ခဲ့တာက ကၽြန္မ သမီးေတြနဲ ့ ေတးဂီတေဖ်ာ္ေျဖပဲြတစ္ခုမွ ေရာက္ေနခဲ့တဲ ့အခ်ိန္ေပါ့။ ကၽြန္မ လက္ခုပ္တီးဖို ့လုပ္ေတာ့ ကၽြန္မ ဘယ္လိုမွ မတတ္နိုင္ေတာ့တာ ရိပ္စားမိသြားတယ္” လို ့ ဆိုပါတယ္။

သူမဟာ ကမၻာတစ္၀ွမ္းမွာရွိေနတဲ့ အားေပးသူေတြကို သူမရဲ ့ရင္သားဗလာပံုေတြကို လူမွဳကြန္ယက္ ၀က္ဘ္ဆိုက္မ်ားကေန တစ္ပံုကို ေပါင္ေငြ ၃၅ ေပါင္နဲ ့ေရာင္းခ်ျပီး အပို၀င္ေငြရွာေနတယ္လို ့ဆိုပါတယ္။

မစၥ Delamar ဟာ သူမရဲ ့လတ္တေလာ ေက်ာ္ၾကားလာမွဳ အေၾကာင္းေျပာဆိုရမွာ “ ကၽြန္မက လူေတြ အာရံုစိုက္ခံရတာကို စိတ္မပူေတာ့ပါဘူး။ ကၽြန္မ အသားက်ေနပါျပီ”

“ ကၽြန္မဟာ အ၀တ္အစား မလံု ့တစ္လံုနဲ ့အေဖာ္အခၽြတ္ ပံုေတြရိုက္တဲ ့ ေမာ္ဒယ္တစ္ေယာက္ျဖစ္လာဖို ့မရည္ရြယ္ခဲ့ပါဘူး။ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကို အားေပးသူေတြက အြန္လိုင္းမွာ ရွာေဖြေတြ ့ရွိျပီးတဲ့ ေနာက္မွာ ဒီလိုေလးပဲ ျဖစ္သြားတာပါပဲ”

“ကၽြန္မဆီလာတဲ ့တုန္ ့ျပန္မွဳကေတာ ့ကဲြျပားပါတယ္။တစ္ခါတစ္ရံမွာ လူေတြက ေလွ်ာက္ၾကည့္ၾကမယ္။ျပီးရင္ သူတို ့ေတြ ့သြားတာကို ထပ္ျပီး ျပန္ၾကည့္မယ္။”

“ ကၽြန္မက ေတာ့ ဆိုးရြားတဲ ့ စံျပ မိခင္တစ္ဦးလို႔ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ မထင္ပါဘူး။ ကၽြန္မတို ့က တာ၀န္ ယူတတ္တဲ့ စိတ္ရွိတဲ ့ မိဘေတြပါ။ကၽြန္မက အေဖာ္အခၽြတ္ဓာတ္ပံု ေမာ္ဒယ္တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာဖို ့ ဘယ္ေတာ့မွ မရည္ရြယ္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ဒီထက္ေတာ ့ ပိုေပ်ာ္ရႊင္ ေက်နပ္ခဲ့ရမွာေတာ ့မဟုတ္ ဘူးေပါ့။”လို႔ သူက ေျပာပါတယ္။


Ref:shockingtimes.co.uk
Trend Myanmar
-----------------------------------------------
ကိုမ်ဳိး (lwanmapyay.blogspot.com)

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment