Friday, January 4, 2013

အ လုိ မ တူ ဘဲ ေ ဆ း မ င္ ေ ၾက ာ င္ အ ထုိ း ခံ ရ တဲ့ မိ န္ း မ



by Aung Yin Nyein on Friday, January 4, 2013 at 6:41am 

Her World Magazine, 2007
OTELLI EDWARDS & PATRICK SIN ရဲ့
My Husband had tattooed by force ကုိ ဆီေလ်ာ္ေအာင္ ျပန္ဆုိပါတယ္။
  
# # # 
                     လြန္ခဲ့တဲ့ ၾသဂုတ္လက ေယာက္်ားေလး သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ Hawker Centre မွာ အက္ရွင္ဇာတ္ကားၾကည့္၊ ညစာအတူစား၊ မိန္းကေလး သူငယ္ခ်င္း မီယာ့ တုိက္ခန္းကုိ ျပန္လာျပီး တဲ့ေနာက္ ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္ ၆ နာရီမွာ အဲဒိ အျဖစ္အပ်က္ ျဖစ္ခဲ့တာပါ။
ကာယကံရွင္ရဲ့ ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္

                    အိပ္ရာ ခုတင္ေဘး စားပြဲေပၚ စလင္းဘက္ဂ္ အိတ္တင္ဖုိ႔ ျပင္ဆင္လက္စ အခန္းထဲ လွမ္း၀င္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အခန္းက ေမွာင္မည္းေနပါတယ္။ ေဘးဘီကုိ လွည္႔ၾကည့္ုလိုက္ေတာ့ ကၽြန္မရဲ့ ေနာက္ ညာဘက္နားမွာ ရပ္ေနတဲ့ ေနာက္ အိမ္ေထာင္ ဂၽြန္႔ကုိ ေတြ႔ရတယ္။ သူ႔ ထုံးစံအတုိင္း ကၽြန္မကုိ ေဒါသတၾကီး ၾကည့္ေနတယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ ဘာအမွားအယြင္း တစ္ခုမွ သတိမထား မိပါဘူး။
                    သူက ကၽြန္မ ဘယ္သြားေနတာလဲ၊ ဘယ္သူနဲ႔ အျပင္ထြက္ေနတာလဲလို႔ ေမးတယ္။ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ရုပ္ရွင္ၾကည့္၊ ညစာစားဖုိ႔ အျပင္ထြက္ခဲ့တာလို႔ ကၽြန္မ အမွန္အတုိင္းပဲ ေျပာျပလုိက္ပါတယ္။ ထုံးစံအတုိင္းပဲ၊ ကၽြန္မ အဲဒီ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ည အတူအိပ္ခဲ့တယ္လို႔ သူ ေအာ္ဟစ္ စြပ္စြဲပါေတာ့တယ္။
                    ရန္ပြဲ အရွိန္ ျမင့္တက္ေနတုန္းမွာပဲ သူ စိတ္ကုိ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေလွ်ာ့ခ်လိုက္တယ္။
                    ျပီးေတာ့ " အဲဒါ လုပ္ဖုိ႔ ရယ္ဒီ " လို႔ ေအာ္ေျပာလိုက္တယ္။
                    ေမွာင္ေနတဲ့ ဧည့္ခန္းရဲ့ အရိပ္ေတြဆီကေန ဂ်ိမ္းစ္ ထြက္လာတယ္။
                   ဂ်ိမ္းစ္က မီယာ့ တုိက္ခန္းမွာ ေနတယ္ ဆုိေပမဲ့ သူ႔ကုိ ကၽြန္မ သိတယ္ ဆုိရုံေလးပါပဲ။ ဒီ အၾကမ္းဖက္ဆန္တဲ့ အျဖစ္အပ်က္ မျဖစ္ခင္ သီတင္းပတ္ေတြကမွ ပုိသိလာတာပါ။ ဂ်ိမ္းစ္ က ကၽြန္မ ေယာက္်ား ဂၽြန္နဲ႔ ျပီးခဲ့တဲ့ တစ္လေလာက္ကမွ ေတြ႔ဆုံသိကၽြမ္းခဲ့တာ ဆုိေပမဲ့ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ပဲ ရင္းႏွီးကၽြမ္း၀င္သြားခဲ့ၾကတယ္။ ဂ်ိမ္းစ္က ေဆးမင္ေၾကာင္ ထုိးတဲ့ အလုပ္ကုိ တရားမ၀င္လုပ္ေနတဲ့ ၀ါသနာရွင္တစ္ေယာက္ပါ။ ကၽြန္မ တစ္သက္တာလုံး အမာရြတ္စြဲက်န္ရစ္ေအာင္ သူ႔ ေဆးမင္ေၾကာင္စုတ္တံနဲ႔ အထုိးခံရလိမ့္မယ္လို႔ေတာ့ ဘယ္တုန္းကမွ အိပ္မက္ မမက္ခဲ့ဖူးပါဘူးရွင္။
                   သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ ကၽြန္မကုိ ေနာက္ကေန ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း ဆြဲေခၚလိုက္တယ္။ အခန္းတံခါးေလာ့ခ္ခ် ၊ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာကုိ အ၀တ္နဲ႔ စည္း၊ ပါးစပ္ထဲ အ၀တ္စုတ္တစ္ခု ထုိးထည့္ျပီး တိပ္နဲ႔ ကပ္ထားလိုက္ၾကတယ္။ အဲဒီေနာက္ ခုတင္တုိင္မွာ ေျခေရာ လက္ပါ ကန္႔လန္႔ျဖတ္ အေနအထားနဲ႔ ႏုိင္လြန္ၾကဳိးနဲ႔  တုပ္၊ ဂၽြန္က ကၽြန္မရဲ့ ဘေလာက္စ္ အက်ီၤနဲ႔ ဘရာစီယာကုိ ဆြဲျဖဳတ္ပစ္လိုက္တယ္။
                   ###
                   ေဆးမင္ေၾကာင္ ထုိးစက္ တဒီးဒီး ျမည္သံကုိ ပထမဆုံးအၾကိမ္ ၾကားလုိက္ရေတာ့ ကၽြန္မ ေသြးပ်က္ ထိတ္လန္႔သြားမိတယ္။ သူတုိ႔ ကၽြန္မရဲ့ ကိုယ္ခႏၶာကုိ ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ၾကေတာ့မယ္ ဆုိတာလည္း သိလုိက္တယ္။ ကၽြန္မရဲ့ ေအာ္ဟစ္ညည္းညဴသံနဲ႔ ေဆးမင္ေၾကာင္ စုတ္တံရဲ့ နားမခ်မ္းသာဖြယ္ရာ အသံကုိ ဖုံးလႊမ္းသြားေအာင္လို႔ တကၠႏုိျမဴးဇစ္ကုိ စတီရီယုိသံ ေျပာင္းျပီး အသံခ်ဲ႔လုိက္ၾကတယ္။
                   ဂၽြန္က ကၽြန္မကုိ ေျခေထာက္ေတြနဲ႔ ကားယားခြထားျပီး လႈပ္လႈပ္ရွားရွား မလုပ္ဖုိ႔ သတိေပးတယ္။ တကယ္လို႔ ကၽြန္မသာ လႈပ္ရွားမိရင္ သူ ေသာက္ေနတဲ့ စီးကရက္မီးနဲ႔ ထုိးမွာပဲတဲ့။ ႏုိ႔သီးေခါင္းေလးေတြနားက ႏူးညံ့တဲ့ အေရျပားကုိ ဂ်ိမ္းစ္ ေဆးမင္ေၾကာင္ စထုိးလိုက္ေတာ့ ကၽြန္မ ထိတ္လန္႔ မင္တက္သြားမိတယ္။ အရမ္း နာက်င္ေပမဲ့ ကၽြန္မ မေအာ္ႏုိင္ပါဘူး။ အဲဒါက ေနရာတစ္ေနရာ တည္းကုိ ေဆးထုိးအပ္ခၽြန္ခၽြန္နဲ႔ တစ္ခ်က္ျပီး တစ္ခ်က္ ေဆာင့္ထုိးေနတာနဲ႔ တူတယ္။ အရုပ္ထုိးေနတုန္း ေသြးေတြကုိ အ၀တ္တစ္ခုနဲ႔ သုတ္ေနလို႔ အေရျပားက ေသြးေတြ ယုိစီး ထြက္ေနတယ္ ဆုိတာ ကၽြန္မ သိေနရတယ္။
                   ရင္သားေတြကုိ အရုပ္ထုိးျပီးသြားေတာ့ ဂၽြန္က.......
                   " အခု မင္းကုိ ဘယ္သူမွ မလိုခ်င္ၾကေတာ့ဘူး။ မင္း ငါ့ဆိ ျပန္လာရေတာ့မယ္ " လို႔ ေက်နပ္အားရေနတဲ့ ပုံစံနဲ႔ ေျပာတယ္။
                  ဂၽြန္က ဘယ္ေနရာျပီးရင္ ဘယ္ေနရာကုိ အရုပ္ထုိး ဆုိျပီး အမိန္႔ေတြ ေပးေနတယ္။
စာ ဆ က္ စီ ေန သည္ :P

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment