ဥေရာပတိုက္၏
အဓိက ဇိမ္ခံကား ထုတ္လုပ္သူမ်ားျဖစ္ေသာ BMW | Audi ႏွင့္ Daimler AG ၏
Mercedes-Benz တို႔သည္ ကမာၻအေရာင္းေစ်းကြက္ အတြက္ တစ္ဖက္ႏွင့္ တစ္ဖက္
ဘတစ္ျပန္ က်ားတစ္ျပန္ သံုးပြင့္ဆိုင္ အေရာင္းတိုက္ပြဲ ဆင္ႏြဲလာရာ ၎တို႔၏
တိုက္ပြဲသည္ ယခုအခါ ေနာက္ထပ္ စင္ျမင့္တစ္ခုျဖစ္ေသာ တရုတ္ႏိုင္ငံသို႔
ေျပာင္းေရႊ႕သြားျပီဟုဆိုသည္။
![]()
ကမာၻ႕ေစ်းကြက္တြင္ သံုးပြင့္ဆိုင္ အေရာင္းတိုက္ပြဲ ဆင္ႏြဲေနေသာ BMW ၊ Mercedes ႏွင့္ Audi
BMW အေရာင္းဌာန အၾကီးအကဲ Ian Robertson က တရုတ္ျပည္သည္
U.K.ကိုေက်ာ္လြန္ကာ ဂ်ာမန္ ကားထုတ္လုပ္သူမ်ား အတြက္ တတိယအၾကီးမားဆံုး
အေရာင္းန
ယ္ေျမ ျဖစ္လာမည္ဟု ဆိုသလို ၊ Audi အေရာင္းဌာန အၾကီးအကဲ Peter
Schwarzenbauer ကလည္း တရုတ္ျပည္သည္ ဂ်မနီကိုေက်ာ္လြန္ကာ ယခုႏွစ္အတြက္
အၾကီးဆံုးေစ်းကြက္ ျဖစ္ႏိုင္သည္ ဟုဆိုသည္။
![]()
ဇိမ္ခံကားေစ်းကြက္ ျဖစ္ေသာ ေပက်င္း ကားျပပြဲ ျမင္ကြင္း
ျပီးခဲ့ေသာ ေမလ ၇ ရက္တြင္ Audi က တရုတ္ႏိုင္ငံတြင္ ခိုင္မာေသာ ေစ်းကြက္
အက်ိဳးအျမတ္ ရရွိထားျပီး ၎တို႔၏ တစ္ကမာၻလံုး အေရာင္းသည္ ဧျပီလအတြင္းတြင္ ၁၈
ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ ျမင့္တက္သြားျပီဟု ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။ Audi သည္
တရုတ္ႏိုင္ငံတြင္ ဧျပီလအတြင္ ကားစီးေရ ၁၉,၆၀၆ စင္းေရာင္းခဲ့ျပီး
ယခင္ႏွစ္ကႏွင့္စာလ်င္ ၆၁ ရာခိုင္းႏႈန္းတိုးတက္လာျပီး ၁၉,၁၂၄
စင္းေရာင္းရေသာ ဂ်ာမန္ျပည္တြင္းေစ်းကြက္ကို ေက်ာ္တက္သြားျပီ ျဖစ္သည္။
![]()
တရုတ္ကားေစ်းကြက္တြင္ ဦးေဆာင္ေနသည့္ Audi
မိခင္ ကုမၸဏီျဖစ္ေသာ Volkswagen AG (ေဗာက္စ္ဝက္ဂြန္) ၏ ယခင္ကတည္းက
ေစ်းကြက္ ထိုးေဖာက္ထားမႈေၾကာင့္ Audi သည္ တရုတ္ေစ်းကြက္တြင္
ဦးေဆာင္သူျဖစ္ေနသည္။BMW ကလည္း တရုတ္ျပည္တြင္ ယခုႏွစ္အတြင္း ကားစင္းေရ
၁၂၀,၀၀၀ ေရာင္းခ်ရန္ ခန္႔မွန္းထားျပီး Mercedes-Benz ကလည္း ၁၀၀,၀၀၀ ေက်ာ္
ေရာင္းရမည္ဟု ဆိုသည္။
0 ကြန္မန့္ေရးရန္:
Post a Comment