Tuesday, January 7, 2014

ႏိုင္ငံတကာရွိ ဟိုတယ္မ်ား၊ စားေသာက္ဆိုင္မ်ား၊ ATM စက္မ်ားႏွင့္ အြန္လိုင္းစတိုး မ်ားတြင္ ေစ်းဝယ္ႏိုင္သည့္ Travel ကတ္မ်ားကို စတင္သုံးစြဲခြင့္ ရလာ.............








ရန္ကုန္၊ ဇန္န၀ါရီ ၅

ႏိုင္ငံတကာ ေငြေပးေခ် လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ ျပည္တြင္း ပုဂၢလိကဘဏ္မ်ား ပူးေပါင္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္
ထားေသာ ႏိုင္ငံတကာတြင္ သုံးစြဲႏိုင္သည့္ Easi Travel Master Card ႏွင့္ Multi-Currency Travel Visa
ကတ္သုံးစြဲမႈမ်ား တျဖည္းျဖည္း ျမင့္တက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း ပုဂၢလိကဘဏ္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက ေျပာၾကား
သည္။

သမဝါယမဘဏ္က ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာအတြင္း စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္သည့္ Easi Travel
Master Card သုံးစြဲသူ ေျခာက္ေထာင္ေက်ာ္ ရွိေနၿပီ ျဖစ္ၿပီး ဒီဇင္ဘာလဆန္းပိုင္းတြင္ အေကာင္အထည္
ေဖာ္ခဲ့သည့္ Easi Multi-Currency Travel Visa ကတ္ သုံးစြဲသူ ၁၀၀၀ ေက်ာ္အထိ တိုးတက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း
သမဝါယမဘဏ္ လီမိတက္ အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္ ဦးေက်ာ္လင္းက ေျပာၾကားသည္။

အေမရိကန္ေဒၚလာ၊ စင္ကာပူ ေဒၚလာ၊ ယူ႐ိုစသည့္ ေငြေၾကးသုံးမ်ဳိး ထည့္သြင္း သုံးစြဲႏိုင္သည့္ Multi-Cur
rency Travel Visa ကတ္ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ပထမဆုံး အေကာင္အထည္ေဖာ္ခဲ့သည့္ ျမန္မာ့ေရွ႕ေဆာင္
ဘဏ္တြင္လည္း အဆိုပါကတ္ကို သုံးစြဲသူဦးေရမွာ ငါးရာေက်ာ္ရွိၿပီး ကတ္လုပ္ရန္ေလွ်ာက္ထားထားသူ
တစ္ေထာင္ေက်ာ္ရွိေၾကာင္း အဆိုပါဘဏ္ ဒုတိယအုပ္ခ်ဳပ္မႈ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးေက်ာ္စိုးမင္းက The Voice သို႔
ေျပာၾကားသည္။

“ကတ္ေတြက ႏိုင္ငံျခားမွာပဲ သုံးလို႔ရေတာ့ ႏိုင္ငံျခားသြားမယ့္ သူေတြပဲ ႀကဳိေလွ်ာက္ၾကတယ္” ဟု ၎က
ဆိုသည္။

ဘဏ္ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား စားသုံးမႈ နည္းပါးေနေသးသည့္ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ကတ္ေငြေပးေခ်မႈစနစ္ အက်ဳိး
ေက်းဇူးမ်ားကို သိရွိလာပါက သုံးစြဲမႈမ်ား ပိုမို ျမင့္တက္လာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဘဏ္လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက ဆို
သည္။

၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ ATM ကတ္မ်ားကို ျပည္တြင္းတြင္ စတင္သုံးစြဲမႈရရွိၿပီး ၂ ႏွစ္အၾကာ ၂၀၁၃
ခုႏွစ္ ႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ ႏိုင္ငံတကာရွိ ဟိုတယ္မ်ား၊ စားေသာက္ဆိုင္မ်ား၊ ATM စက္မ်ားႏွင့္ အြန္လိုင္းစတိုး
မ်ားတြင္ ေစ်းဝယ္ႏိုင္သည့္ Travel ကတ္မ်ားကို စတင္သုံးစြဲခြင့္ ရလာျခင္း ျဖစ္သည္။

The Voice Weekly မွကူးယူမွ်ေဝသည္။

Read more: ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္: ႏိုင္ငံတကာသုံး ေငြေပးေခ် ကတ္မ်ား သုံးစြဲမႈ ျမင့္တက္ http://www.simon-vlog.com/2014/01/blog-post_4175.html#ixzz2pecWjz39
Under Creative Commons License: Attribution
Follow us: @SimonRau on Twitter | OnlineReading on Facebook

Reactions:

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment