Sunday, October 20, 2013

" မဟူရာညရဲ႕ကေခ်သည္ " အပိုင္း(၂)


******************************************

က်မ အခန္းထဲ၀င္ဖို႔ တြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုန္ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ အေနာက္ကေနတစ္စံုတစ္ေယာက္က တြန္းျပီးအခန္းထဲပို႔လိုက္တယ္ .....
က်မ ငိုက္ကနဲေရွ႕ကိုတစ္ခ်က္ယိမ္းျပီး အခန္းထဲေရာက္သြားေတာ့ အခန္းထဲမွာ ဘာမွသိပ္မျမင္ရဘူး အခန္းက လိုတာထက္ပိုေမွာင္ေနသလိုပဲ .....
အျပင္ကအလင္းေရာင္နဲ႔အထဲကို ၀င္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ လူတစ္ခ်ဳိ႕ထိုင္ေနတာကလြဲလို႔ မ်က္ႏွာေတြကို သဲသဲကြဲကြဲမျမင္ရဘူး .....

" ညီမက ဒီအကိုၾကီးေဘးနားထုိင္ပါ " 

ခုနက ေနာက္ကေနတြန္းလိုက္တဲ့ ၀ိတၱာက က်မကို ေနရာခ်ေပးတယ္ သူခ်ေပးတဲ့ေနရာမွာ က်မလဲအလိုက္သင့္၀င္ထိုင္မိလိုက္တယ္ .....
အိခနဲက်မခႏၶာကိုယ္ဆိုဖာထဲနစ္၀င္သြားသလို အခန္းရဲ႕ေအးစိမ့္တဲ့အထိအေတြ႔ကလဲ က်မကို ေအးခနဲျဖစ္သြားေစတယ္ .....

" ညီမ ဘာအေအးေသာက္မလဲ ဘာစားမလဲ "

၀ိတၱာက က်မမ်က္ႏွာနားကပ္ျပီးလာေမးေတာ့ က်မဘာေျဖရမွန္းမသိျဖစ္ေနတယ္ ဘာမွာလို႔မွာရမယ္မွန္းမသိဘူးေလ .....

" အဆင္ေျပတာခ်ေပးပါ "

က်မေျဖလိုက္တာမဟုတ္ဘူးေဘးက က်မနဲ႔အတူထိုင္ေနတဲ႔ လူၾကီးကလွမ္းေျပာလိုက္တာ .....
က်မလွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူ႔ရုပ္က လူရႊင္ေတာ္မန္း၀င္းၾကီးနဲ႔တူေနတယ္ ျမင္းေခါင္းစြပ္က်ယ္၀တ္ထားျပီး အဆီျပန္ေနတဲ့မ်က္နာနဲ႔ က်မကိုျပန္ၾကည့္ေနတယ္ က်မလဲေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔အေယာင္ေယာင္အမွားမွားျပံဳးျပမိလိုက္တယ္ ......
သူလဲ ျပံဳးလို႔ေပါ့ ဒါေပမယ့္ သူ႔အျပံဳးကတီဗြီကမီးေရာင္နဲ႔ဆိုေတာ့ ေသခ်ာၾကည့္ရင္စိုင္းေအာင္တင့္အျပံဳးမ်ဳိး ....
ခဏေနက်ေတာ့ အခန္းထဲမွာ သူ႔လူကိုယ့္လူနဲ႔အတြဲေတြစံုသြားတယ္ သီခ်င္းသံေတြလဲ စဆိုေနၾကျပီ .....

" ခဏခဏ စိတ္ဆိုးခဲ့ရ ခဏခဏရန္ျဖစ္ခဲ့ရ ဒီမွာေမာေနျပိီသိရဲ႔လား....... "

က်မနဲ႔အတူအခန္း၀င္တဲ့ေကာင္မေလးေတြကေတာ့ ေရာက္တာနဲ႔ သီခ်င္းတန္းထည့္ျပီး ဆိုေနၾကတယ္ ခက္တာက က်မသီခ်င္းမထည့္တတ္ဘူး ဘာဆိုရမွန္းလဲမသိဘူး .....

" ညီမေလး သီခ်င္းဆိုေလ "

က်မၾကက္သီးျဖန္းခနဲထသြားတယ္ စကားသံနဲ႔အတူ က်မလက္ေမာင္းကို ညွစ္လိုက္တဲ့အတြက္ ဆတ္ခနဲတုန္သြားတယ္ .....
ကိုယ္နဲ႔မသိတဲ့ သူစိမ္းေယာက်္ားတစ္ေယာက္ရဲ႕အထိအေတြ႔ စိတ္ထဲတစ္မ်ဳိးၾကီးျဖစ္သြားတယ္ ....

" ဟုတ္ ... ဟုတ္ သမီးသီခ်င္းမဆိုတတ္ဘူး ဦး "

ေတာင္းပန္တိုးရႈိးသံနဲ႔ က်မေျပာမိေတာ့ သူကဘ၀င္မက်သလိုျပန္ၾကည့္တယ္ ....

" ဟင္ ဒီအလုပ္လုပ္ျပီး သီခ်င္းမဆိုတတ္ဘူးလား နည္းနည္းပါးပါးေတာ့ ဆိုတတ္ရမွာေပါ့ "

" ဟုတ္ သမီးကဒီေန႔မွ ေရာက္လို႔ပါ "

က်မပံုစံက အရမ္းေၾကာက္ေနတဲ့ပံုမ်ားေပါက္ေနလားမသိဘူး လူၾကီးကက်မကိုနားမလည္သလိုအၾကည့္နဲ႔ၾကည့္ေနတယ္ ....
ခုမွ အဲလူၾကီးကိုၾကည့္မိတယ္ အသားကမည္းသလို သြားမွာလဲ ကြမ္းဂ်ဳိးေတြအျပည့္နဲ႔ စကားေျပာတဲ့အခါ ထြက္လာတဲ့အနဲ႔က ညွီစို႔စို႔ ေခၽြးနံ႕ကလဲ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ေထာင္းခနဲ ......

" ဒါဆို ကိုၾကီးနဲ႔စံုတြဲဆိုမယ္ေလ စံုတြဲသီခ်င္းဘာရလဲ ငယ္ကၽြမ္းေဆြရလား " 

ဘုရား .... စံုတြဲဆိုရမယ္ အဲဒီသီခ်င္းေတာ့ရပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ဒီလူၾကီးနဲ႔တြဲဆိုလို႔ျဖစ္ပါ့မလား က်မေၾကာက္ေနတယ္ .....
ခဏေနေတာ့ အျမည္းေတြဘီယာေတြစားပြဲေပၚစံုသြားတဲ့အခ်ိန္မွာ လူေတြကပိုျပီးအသံက်ယ္က်ယ္နဲ႔ျမဴးၾကြလာၾကတယ္ က်မကေတာ့ ေက်ာက္ရုပ္ ..... 

" ငယ္သူငယ္ခ်င္းေရ ခုေတာ့ငယ္ကၽြမ္းေဆြ .... ငယ္သူငယ္ခ်င္းေရ ခုေတာ့ငယ္ကၽြမ္းေဆြ ခုလိုျပန္လည္ဆံုေတြ႔ရတာ၀မ္းသာမဆံုးႏုိင္ေပ "

က်မတို႔အလွည့္ေရာက္ေတာ့ စံုတြဲဆိုၾကတယ္ က်မအသံက အနည္းငယ္တုန္ေနသလိုထင္ရသလို ဆိုရတာလဲ ဆိုင္ေတြမွာဆိုရသလို မေပ်ာ္မိဘူး ....

" ရႊတ္ "

သီခ်င္းဆိုေနတုန္း က်မပါးကို အေမႊးၾကမ္းၾကမ္းနဲ႔ႏႈတ္ခမ္းတစ္ခုလာထိတဲ့ ပူေႏြးတဲ့အရသာကို ခံစားလိုက္ရတယ္ ....
က်မ ကပ်ာကယာမ်က္ႏွာကိုလႊဲလိုက္တယ္ ဒါေပမယ့္ က်မအနမ္းခံလိုက္ရျပီေလ ....

" ဟဲဟဲ ညီမေလးကလဲ ခ်စ္လို႔ပါကြာ ဒါေလးကိုေၾကာက္ေနေသးတယ္ "

ေျပာရင္းဆိုရင္း က်မခါးကို လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔သိမ္းၾကံဳးဖက္ထားပါေတာ့တယ္ .....
က်မလဲ အားရွိသမွ်ရုန္းရင္းသူ႔လက္ေတြကို ျပန္ေျဖခ်တယ္ မရဘူး ....
က်မအားကိုးတစ္ၾကီး ေဘးကအတူ၀င္တဲ့ေကာင္မေလးေတြကို ငဲ့ၾကည့္မိတယ္ .....
တစ္ခ်ဳိ႕က ဧည့္သည္ေတြရဲ႕ေပါင္ေတြေပၚတက္ထိုင္လို႔ တစ္ခ်ဳိ႕က မ်က္ႏွာခ်င္းအပ္ တစ္ခ်ဳိ႕က ဖက္ေနၾကတယ္ က်မအားကိုးရာမဲ့သြားျပီထင္တယ္ ....
ဒီအခန္းထဲက ထြက္ေျပးခ်င္စိတ္ပဲ ျဖစ္မိေတာ့တယ္ အသက္ရွဴက်ပ္သလို မြန္းက်ပ္လာတယ္ က်မကိုဘယ္သူမွမကယ္ႏုိင္ေတာ့ဘူးလား .....
က်မျဖစ္ပ်က္ေနတာကို အတူ၀င္တဲ့ေကာင္မေလးေတြက မဲ့ျပံဳးျပံဳးၾကည့္ၾကတယ္ ဒါေလးကိုျဖစ္ေနသလားဆိုတဲ့သေဘာ .....
က်မရုန္းပါမ်ားေတာ့ အဲဒီလူၾကီးလက္ေလွ်ာ့သြားတယ္ ျပီးေတာ့အျပင္ထြက္သြားတယ္ ...
သိပ္မၾကာပါဘူး ၀ိတ္တာက အခန္းထဲ၀င္လာျပီးက်မကို ေခၚထုတ္သြားတယ္ ...
အျပင္ေရာက္ေတာ့ ညီမကိုလူခ်ိန္းခိုင္းတယ္ ဒီအခန္းထဲမ၀င္နဲ႔ေတာ့တဲ့ ....
က်မ လြတ္ေျမာက္သြားတယ္ ေပ်ာ္လဲေပ်ာ္သြားတယ္ မြန္းက်ပ္မႈေတြကလြတ္ေျမာက္ခဲ့ျပီ ....
ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ဒီအလုပ္ကို ဆက္မလုပ္ခ်င္ေတာ့ဘူး ထြက္ေျပးသြားခ်င္မိတယ္ .....
ကိုယ္မသိတဲ့ ေယာက်္ားေတြရဲ႕ရမၼက္အထိအေတြ႔ကို က်မမနွစ္ျမိဳ႕ဘူး .....
အခုအခ်ိန္မွာ က်မအာေခါင္ျခစ္ငိုလိုက္ဖို႔ပဲသိတယ္ ငါလိုက္လာခဲ့တာမွားျပီလို႔ အၾကိမ္ၾကိမ္ေနာင္တရမိတယ္ ....
က်မအ၀တ္အစားလဲျပီး ကိုယ့္ေနရာေလးမွာ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ အိပ္ေနမိေတာ့တယ္ ....

" အမ အမ ဧည့္သည္က မုန္႔ဖိုးေပးခိုင္းလိုက္လို႔ "

အေဆာင္ထဲကို ခုနက အခန္းကိုင္တဲ့ ၀ိတ္တာေလးက ဧည့္သည္ေပးလိုက္တဲ့မုန္႔ဖိုးကိုက်မဆီလာေပးတယ္ .....

က်မလဲဘုမသိဘမသိ လူးလဲထျပီး သူ႔လက္ထဲက ပိုက္ဆံကို အားတံုးအားနာနဲ႔ လွမ္းယူလိုက္တယ္ ....

" တစ္ေထာင္ "

ေငြတစ္ေထာင္မုန္႔ဖုိးေပးတယ္တဲ့.....
ခႏၶာကိုယ္အထိခံအတို႔ခံ အဖက္ခံအနမ္းခံခဲ့ရတဲ့ က်မရဲ႕တစ္ေန႔တာ လုပ္အားခက တစ္ေထာင္တဲ့ ......
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ပထမဆံုးလုပ္အားခကရတဲ့ ေငြတစ္ေထာင္ကို အမွတ္တရအေနနဲ႔ က်မအိတ္ထဲကို တယုတယထည့္ထားလိုက္မိပါေတာ့တယ္ ....

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment