Friday, September 27, 2013

ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္စရာမလိုဘဲ ဇီဝရုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈ ျမန္ဆန္ေစရန္... ...............

hursday, September 26, 2013

 
ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္စရာမလိုဘဲ ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈ ျမန္ဆန္ေစတဲ့ နည္းလမ္းေတြ လုပ္ေဆာင္ၿပီး ကိုယ္အ ေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ပါတယ္။

နာနတ္သီး စားပါ

နာနတ္သီးမွာ ပါဝင္တဲ့ ဘ႐ိုမီလင္က အစာအိမ္နဲ႔ အူလမ္းေၾကာင္း မအီမသာျဖစ္မႈေတြကို ေကာင္းမြန္ေစ တယ္လို႔ နယူးေယာခ္မွ ေဒါက္တာ ဒန္ဟမ္နာက ေျပာပါတယ္။ ဘ႐ိုမီလင္က ပန္ခရိယဆဲလ္ေတြကို ကူညီေပးတာေၾကာင့္ အစာေခ်ဖ်က္မႈကို အားေပးပါတယ္။ ဩဂဲနစ္ သီးႏွံမ်ားကိုသာ စားသံုးပါ အသီး အႏွံေတြ ဝယ္ယူတဲ့အခါ သဘာဝအတိုင္း စိုက္ပ်ိဳးထားတဲ့ ဩဂဲ နစ္သီးႏွံေတြကို ေရြးခ်ယ္ဝယ္ယူပါ။ ေလ့ လာမႈေတြအရ ပိုးသတ္ေဆးေတြ သံုးထားတဲ့ အသီးအႏွံေတြကို စားသံုးတာေၾကာင့္ အဆီဆဲလ္ေတြထဲမွာ ပိုးသတ္ေဆး အၾကြင္းအက်န္ေတြ ရွိေနၿပီး အဲဒါေတြက ဇီဝျဖစ္ပ်က္မႈကို ေႏွးေစတယ္လို႔ ေတြ႕ရွိ ထားပါ တယ္။


တရားထိုင္ပါ

ေန႔စဥ္ပံုမွန္ တရားအားထုတ္တာက ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈကို ျမန္ေစပါတယ္။ စိတ္ဖိစီးမႈက ခႏၶာကိုယ္ကို အႀကီး အက်ယ္ ထိခိုက္ေစၿပီး ဗိုက္ပတ္လည္မွာ အဆီပိုေတြကို စုေစပါတယ္။ တရားထိုင္တာက စိတ္ဖိစီးမႈ
ေလွ်ာ႔ခ်ေပးၿပီး ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။


လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း ေသာက္ပါ

လက္ဖက္ရည္ကို တစ္က်ိဳက္ခ်င္း ေသာက္တာက ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈကို ျမန္ဆန္ေစၿပီး ကိုယ္အေလးခ်ိန္ က်ဆင္းေစပါတယ္။ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းထဲမွာ ကက္တီခ်င္ ပါဝင္တာေၾကာင့္ ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈ ျမန္ဆန္ၿပီး ေသြးတြင္း မေကာင္းတဲ့ ကိုလက္စထေရာ ေတြကိုလည္း ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။


ေရေအးေအးႏွင့္ ခ်ိဳးပါ

ခႏၶာကိုယ္ တုန္ယင္မႈကလည္း ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈကို ေကာင္းေစပါတယ္။ ေအးေအးနဲ႔ ခ်ိဳးတာေၾကာင့္ ခ်မ္းတုန္လာတာက ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈကို ေကာင္းေစၿပီး ၾကြက္သားေတြ က်ံဳ႕ညႇစ္မႈကို ျဖစ္ေစပါတယ္။ ေရေအးေအးေၾကာင့္ ေအးတဲ့ဒဏ္ကို ခံရေပမယ့္ ခႏၶာကိုယ္တြင္း အပူခ်ိန္ေျပာင္းလဲမႈ မျဖစ္ေအာင္၊ ပံုမွန္ အပူခ်ိန္ကို ျပန္ရေအာင္ သဘာဝအတိုင္း ထိန္းညိုတာက ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈကို ေကာင္းေစပါတယ္။


အရက္ကို ထိန္းခ်ဳပ္ေသာက္ပါ

စိတ္ထိခိုက္ ခံစားေနရတာ ဒါမွမဟုတ္ အေပါင္းအသင္း ေတြနဲ႔ဆံုေတြ႕တာ မ်ိဳးေတြမွာ အရက္ကို အလြန္ အကြ်ံ ေသာက္မိတတ္ပါတယ္။ အရက္နဲ႔ အခ်ိဳရည္ေရာစပ္ၿပီး ေကာ့ေတးေသာက္တာ၊ ဒါမွမဟုတ္ ဝိုင္ႏွစ္ ခြက္၊ ဒါမွမဟုတ္ ဘီယာႏွစ္ပုလင္း ေသာက္တာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕အဆီေခ်ဖ်က္ႏိုင္စြမ္း ၇၃ ရာခိုင္ ႏႈန္းေလ်ာ့နည္းေစတယ္လို႔ သုေတသနေတြမွာ ေတြ႕ရွိပါတယ္။ အသည္းက အဲလ္ကိုေဟာကို အစီတိတ္ အျဖစ္ေျပာင္းလဲၿပီး ေလာင္စာအျဖစ္ အသံုးျပဳတာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္တြင္း သိုေလွာင္ထားတဲ့ အဆီေတြ ၿဖိဳခြဲမႈေလ်ာ့ နည္းသြားရတာပါ။


အခ်ဥ္ဓာတ္ရွိေသာ သစ္သီးအနံ့႐ွဴပါ

အခ်ဥ္အရသာရွိတဲ့ သစ္သီးေတြရဲ႕ ရနံ႔ ဒါမွမဟုတ္ ပက္ပါမန္႔ရနံ႔ကို ႐ွဴ႐ိႈက္လိုက္တဲ့အခါ အာ႐ံုေၾကာ စနစ္ကို လံႈ႔ေဆာ္တာေၾကာင့္ ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈကို ေကာင္းေစပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေနစဥ္မွာ သံပရာ ရနံ႔၊ စေတာ္ဘယ္ရီ ရနံ႔မ်ိဳး ရတဲ့အခါ ခႏၶာကိုယ္က ကယ္လိုရီအပိုေတြ ပိုမိုေလာင္ကြ်မ္းႏိုင္ပါတယ္။


ေရေအးေအးေသာက္ပါ

ေရက ခႏၶာကိုယ္တြင္း လုပ္ငန္းေဆာင္တာေတြ လုပ္ေဆာင္ဖို႔နဲ႔ ဆဲလ္အတြင္း အစာအာဟာရေတြ ရရွိဖို႔အတြက္ မရွိမျဖစ္ပါ။ ေလ့လာမႈေတြအရ တစ္ေန႔ကို ေရ ၈-၁၂ ဖန္ခြက္ ေသာက္သံုးသူေတြဟာ တစ္ေန႔ကို ေရေလးဖန္ခြက္ ေသာက္သံုး သူေတြထက္ ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈ ပိုမိုျမန္ဆန္တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ေရဓာတ္ လိုအပ္တဲ့အခါ ခႏၶာကိုယ္က ဆာေလာင္မႈနဲ႔ မွားယြင္းၿပီး အစာေတြ ပိုစားမိႏိုင္ပါတယ္။ ေရကို ျပည့္ျပည့္ဝ၀ ေသာက္တာက အစာပိုမစားမိေအာင္ ထိန္းခ်ဳပ္ထားၿပီးသား ျဖစ္ေစပါတယ္။


အပူအစပ္ စားပါ

အစပ္စားတဲ့အခါ စပ္လြန္းလို႔ မ်က္ရည္ထြက္တာ မ်ိဳးေတာင္ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ အစပ္စားတဲ့အခါ ႏွလံုးခုန္ ႏႈန္းျမန္လာတာ၊ အဲဒီအစာကို ေခ်ဖ်က္ဖို႔ စြမ္းအင္အသံုးျပဳ ရတာေတြေၾကာင့္ ကယ္လိုရီေတြေလာင္ကြ်မ္း သြားေစပါတယ္။


မတ္တတ္ရပ္ပါ

အထိုင္မ်ားတာက ကယ္လိုရီ ေလာင္ကြ်မ္းမႈ နည္းတာေၾကာင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ တက္လာေစပါတယ္။ မတ္တတ္ရပ္အလုပ္ လုပ္ရသူေတြ အေနနဲ႔ သိပ္မသိသာေပမယ့္ အထိုင္မ်ားသူေတြ အေနနဲ႔ ဝမ္းဗိုက္ပိုင္း မွာ အဆီပိုေတြ သိသိသာသာ စုလာတတ္ပါတယ္။ အထိုင္မ်ားသူေတြအေနနဲ႔ ၃၀ မိနစ္ေလာက္ အလုပ္ လုပ္ၿပီးတိုင္း ၅ မိနစ္ေလာက္ လမ္းထေလွ်ာက္ေပးပါ။


ေကာ္ဖီေသာက္ပါ

ကဖင္းက ႏွလံုးခုန္ျမန္တာ၊ အသက္႐ွဴျမန္တာနဲ႔ ဇီဝ႐ုပ္ ျဖစ္ပ်က္မႈ ျမန္တာေတြ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ကဖင္း ပါတဲ့ေဖ်ာ္ ရည္ေသာက္ သူေတြဟာ ကဖင္းမပါတဲ့ ေဖ်ာ္ရည္ေသာက္ သူေတြထက္ ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈ ၁၆ ဆ ပိုမို ေကာင္းမြန္တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ကဖင္းဓာတ္ အမ်ားအျပားေသာက္သံုး တာမ်ိဳးကေတာ့ သင့္ က်န္းမာေရးကို ထိခိုက္ႏိုင္ပါတယ္။


အသက္႐ွဴေလ့က်င့္ပါ

အသက္႐ွဴ ေလ့က်င့္ခန္းက ေအာက္ဆီဂ်င္ကို အလံုအေလာက္ ရရွိေစၿပီး ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈကို ေကာင္းေစ ပါတယ္။ ေယာဂက်င့္တာ၊ တရားထိုင္တာေတြ ျပဳလုပ္ေပးပါ။

ဇာျခည္ဝင္း(ေဆးဝါးတကၠသိုလ္)
Credit: Good Health - အလွအပႏွင့္ က်န္းမာေရးဂ်ာနယ္

Reactions:

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment