
ပရိကၡရား မင္းသားဝတ္တဲ့ ဝတ္စုံကုိ ေက်ာ္ေက်ာ္ဗုိက သူလုိခ်င္တဲ့ ဒီဇုိင္းပုံစံကုိ ေျပာျပတဲ့အခါ ဒီဇုိင္နာ မင္းသက္စံနဲ႔ ေက်ာ္ေက်ာ္ဗုိရဲ႕အမ်ိဳးသမီးတုိ႔ တုိင္ပင္ၿပီး ခ်ဳပ္ေပးျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ သဘင္သည္ေတြက အႏုပညာသမားေတြ အားလုံးထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ခက္ခဲ ပင္ပန္းတဲ့ အႏုပညာ သမားေတြပါလုိ႔ ေက်ာ္ေက်ာ္ဗုိ က ဆုိပါတယ္။ သဘင့္ တာဝန္ကုိထမ္းေနၾကတဲ့ သဘင္သည္ေတြက ႐ုပ္ရွင္၊ ဂီတနဲ႔မတူဘဲ အေနအထား ဆင္းရဲၾကေၾကာင္း၊ ပုိၿပီးခက္ခဲ ပင္ပန္းေၾကာင္း၊ သဘင္ဘဝကုိ ကုိယ္တုိင္ ျဖတ္သန္းတဲ့ အတြက္ ပုိသိေၾကာင္း ေက်ာ္ေက်ာ္ဗုိက ေျပာပါတယ္။
”တုိင္းျပည္ တစ္ျပည္မွာ လူမ်ိဳးရွိရင္ ႐ုိးရာ ယဥ္ေက်းမႈ ရွိရပါတယ္။ ႐ုိးရာယဥ္ေက်းမႈကုိ ဒီလုိမ်ိဳး ခက္ခဲပင္ပန္းတဲ့ ဒုကၡေတြ ၾကားထဲက ထိန္း သိမ္းေနတဲ့ သဘင္ သမား ေတြကုိ ႏုိင္ငံေတာ္ အေနနဲ႔ ျပန္ၿပီးၾကည့္သင့္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ဇာတ္သဘင္ သည္ေတြ ပြဲကတဲ့ အေန အထား တစ္ခုမွာ သူမ်ား ႏုိင္ငံလုိ ဇာတ္႐ုံႀကီးေတြ မရွိပါဘူး။ ကုိယ့္ဘာသာ ကုိယ္႐ုံထုိး ဓနိမုိးၿပီး ယာယီ ႐ုံေတြနဲ႔ ကၾကရတာေပါ့။ ႏုိင္ငံတကာနဲ႔ ရင္ေပါင္တန္းမယ္၊ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ႏိုင္ငံလည္း ဖြံ႕ၿဖိဳးလာတဲ့ အခ်ိန္ မွာ ႏုိင္ငံတကာက ဧည့္သည္ေတြလည္း ဝင္လာမယ္ ဆုိရင္ သူတုိ႔ အတြက္ ျပယုဂ္အျဖစ္ ႐ုိးရာ ယဥ္ေက်းမႈေတြ လုိအပ္သလုိ၊ ႐ုိးရာ ယဥ္ေက်းမႈကုိ ေဖာ္ ထုတ္ တင္ဆက္ ဖုိ႔ကလည္း ဇာတ္႐ုံႀကီးေတြ လုိတယ္။ ရန္ကုန္မွာ ဆုိရင္ ပြဲကလုိ႔ရတာ အမ်ဳိးသား ကဇာတ္႐ုံ တစ္႐ုံေလာက္ပဲ ရွိတာ ဆုိေတာ့ အဆင္မေျပပါဘူး။ ႏုိင္ငံေတာ္ အေနနဲ႔ လည္း ဒီ့ထက္မက ပရိသတ္ေတြကုိ ေဖ်ာ္ေျဖ တင္ဆက္ႏုိင္ဖုိ႔ သဘင္သည္ေတြ အတြက္ ဦးစားေပး ငဲ့ညႇာႏုိင္ဖုိ႔ ဇာတ္႐ုံေတြ ဖန္တီးေပးဖုိ႔ လုိအပ္ပါတယ္။ ႐ုိးရာ ယဥ္ေက်း မႈ သမားေတြကုိ ျမႇင့္တင္ေပးရာ ေရာက္သလုိ ႐ုိးရာ ယဥ္ေက်းမႈေၾကာင့္ ကမၻာ့အလယ္မွာ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈ ဆုိတာ ဒါမ်ိဳးဆုိတာ ျပယုဂ္ ေလးတစ္ခု လည္းျဖစ္ေစ ပါတယ္။ ျမန္မာ ႏုိင္ငံအႏွံ႕မွာ ဇာတ္႐ုံေတြ မ်ားစြာ ရွိသင့္ပါတယ္” လုိ႔ ေက်ာ္ေက်ာ္ဗုိက ေျပာပါတယ္။ ေက်ာ္ေက်ာ္ဗုိက ဇြန္လ ၂၉ရက္ေန႔ ရခုိင္ျပည္နယ္ ျပန္လည္ ထူေထာင္ေရး ေဘာလုံးပြဲမွာ ပါဝင္ ယွဥ္ၿပိဳင္ဖုိ႔ မေသခ်ာေၾကာင္း၊ အဲဒီေန႔မွာပဲ ႏွင္းဆီ အၿငိမ့္ကမွာျဖစ္ေၾကာင္း ေက်ာ္ေက်ာ္ဗုိက ေျပာပါတယ္။
0 ကြန္မန့္ေရးရန္:
Post a Comment