Sunday, July 8, 2012

၈၈ မ်ဴိးဆက္ေက်ာင္းသားမ်ားရံုးခန္း ဝင္ေရာက္ရွာေဖြခံရ



  ၇ ဇူလို္င္က်င္းပျပဳလုပ္မည့္ အမွတ္၂၈၄(က) ေဝဇယႏၱာလမ္းမႀကီးေပၚရွိ ၈၈ မ်ဴိးဆက္ေက်ာင္းသားမ်ားရံုးခန္းသို႔ ဇုူလိုင္ ၆ ရက္ေန႔ ည ၁၀ နာရီခန္႔တြင္ ရဲမွဴး ေက်ာ္ေဇယ် ဦးေဆာင္ရဲ႕ ရပ္ကြက္အုပ္ခ်ဴပ္ေရးမွဴးအဖြဲ႔ ႏွင့္ အင္အား ၂၀ ခန္႔ဝင္ေရာက္ရွာေဖြမႈမ်ားျပဳလုပ္ခဲ့သည္ဟုသိရသည္။
“ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရံုးခန္းကို ဝင္ရွာတာက ၁၅ ဦးေလာက္ရွိပါတယ္။ အျပင္မွ အရပ္ဝတ္နဲ႔ လည္း ပတ္လည္ေစာင့္ေနပါေသးတယ္။ ” ဟု ကိုၿပံဳးခ်ဴိကေျပာသည္။
ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေတာက္ေလ်ာက္ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ႀကိဳးစားမႈေတြကလည္း အားရဖို႔ေကာင္းပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ ဆက္ဆံတဲ့လူႀကီးေတြအားလံုးကလည္း လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲရွိၾကပါတယ္၊ အဲဒီလိုအေျခအေနမ်ဳိးမွာ
အခုလိုမ်ဴိးမလိုလားအပ္တဲ့ ျပႆနာေတြျဖစ္လာရတဲ့အတြက္ အံအားလဲသင့္တယ္။ စိတ္မေကာင္းလဲ ျဖစ္ရတယ္။” ကိုကိုႀကီးကေျပာသည္။
ထိုသို႔ဝင္ေရာက္ ရွာေဖြခံရေသာ္လည္း မနက္ဖန္တြင္ျပဳလုပ္မည့္ ၇ ဇူလိုင္ပြဲကို ပံုမွန္အစီအစဥ္အတိုင္းျပဳလုပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္းလဲ ကိုမင္းကိုႏိုင္က “ကြ်န္ေတာ္တို႔က ေနာက္ဆံုးတစ္ေယာက္က်န္လဲ လုပ္သြားမွာပဲ။ လုပ္ျဖစ္ေအာင္ကိုလုပ္မွာ။
မနက္ဖန္ ၉ နာရီ ပြဲလုပ္မယ္။ နဂိုအတိုင္းပဲလုပ္ပါမယ္။ အခု အဖမ္းခံလိုက္ရတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ေနရာမွေလ်ာ့သြားတာကလဲြၿပီးေတာ့ က်န္တာအားလံုးလုပ္သြားမွာပါ။
ကြ်န္ေတာ္တို႔လဲ ဘာမွေျပာလို႔မရဘူးေပါ့။ သူတို႔ႀကိဳက္သလို သူတို႔လက္ထဲမွာ ရွိေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ႀကိဳက္သလိုျဖစ္သြားႏိုင္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ႀကိဳၿပီးေျပာလို႔ရတာက ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ လမ္းေပၚထြက္ၿပီးေတာ့ တစ္စံုတစ္ရာေပါ့ အစီအစဥ္လံုးဝမရွိဘူး။ ” ဟု ကိုမင္းကိုႏိုင္ကေျပာၾကားလိုက္သည္။
လူမင္းေသာင္းထြန္း

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment