Saturday, June 29, 2013

မန္းေလးျမိဳ့ခ်မ္းျမသာစည္ျမိဳနယ္ကန္သာယာရက္ကြက္မွ ဲျပည္တန္ဆာအိမ္ ေျကာင့္ 10တန္းေက်ာင္းသူ တစ္ေယာက္ကို ဘယ္ေစ်းလဲ လိုက္အေမးခံရ


 https://www.facebook.com/yemyat.thu.925
ကြ်န္ေတာ္အကူညီေတာင္းခံပါတယ္ကြ်န္ေတာ္တိုေနတဲရက္ကြက္ထဲမွာ
မီေကာင္ဖခင္သမီးပ်ိဳေတြအမ်ားၾကီးရွိပါတယ္အဲဒါကြ်န္ေတာ္တိုရက္ကြက္ထဲ
မွာျပည္တန္ဆာအိမ္ေရာက္လာပါတယ္ေတာ္ေတာ္ဆိုးပါတယ္ညဆိုလဲ
ဆိုင္ကယ္ေတြနဲလာျပီးေအာ္ဟစ္ဆဲဆိုသြားပါတယ္ကြ်န္ေတာ္ေနတာ
ကမန္းေလးျမိဳ့ခ်မ္းျမသာစည္ျမိဳနယ္ကန္သာယာရက္ကြက္မွာေန
တာပါအရင္ကအဲလိုမ်ိဳးမရွိပါဘူးအခုမွေရာက္လာတာပါတစ္ခါက
ဆိုကြ်န္ေတာ္ညီမေလး10တန္းညက်ဴရွင္ကျပန္လာတာဘယ္က
လူေတြမ်ားလဲမသိဘူးလိုက္ျပီးေတာ့ဘယ္ေလာက္ေပးရမလဲ
လိုေမးတယ္အဲဒါနဲကြ်န္ေတာ္မိဘေတြကစခန္းကိုသြားတိုင္
တာဘာမွလုပ္မေပးဘူးကြ်န္ေတာ္တုိ့ကဆင္ရဲတယ္ေလ
အဲျပည္တန္ဆာအိမ္ကပိုက္ဆံေပးထားတာတဲကြ်န္ေတာစံုစမး္
တာျ
ပည္တန္ဆာအိမ္သူတိုရဲေခါင္းေဆာင္ကတာတီးတဲ့သူမ်ားေတြေျပာ
တာကေတာ့ဦးတာတီးတဲအဲဒါဒုတ္ခေရာက္ေနပါတယ္ေက်းဇူးျပဳျပီေတာ့
ကြ်န္ေတာ္ပိုတဲpostေလးကိုအထက္ကလူၾကီးမ်ားသိေအာင္လိုတင္ျပေပးပါ
မိေကာင္းဖခင္သမီးပ်ိဳမ်ားအတြက္ပါ
ေက်းဇူးျပဳရ်္
ရက္ကြက္ေနသူမ်ားအၾကံေပးရ်္ခုလိုေတာင္ခံအပ္ပါသည္
ye myat thu
ုုပို့ေပးပါေက်းဇူပါအကို
ကြန္ေတာ္မပို့တတ္လိုအကိုကူညီပါ

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment