မိဘ ၂-ဦးတုိ႔ ထိထိေရာက္ေရာက္ ေပ်ာ္ျမဴးျခင္း မရွိၾကေသာ္လည္း ပဋိသေႏၶတည္ေနႏုိင္၏။ အေလာင္းေတာ္ သု၀ဏၰသာမ(သု၀ဏၰသွ်ံ) ၏ မိခင္သည္ ပန္းပြင့္ခါစ အခါ၀ယ္ ခမည္းေတာ္က ခ်က္ကို သံုးသပ္ရုံမွ်ျဖင့္ သေႏၶရ၏။ စ႑ပေဇၨာတမင္း၏ မိခင္သည္ ပန္းပြင့္ခါစ၀ယ္ ကင္းေလွ်ာက္သြားသည္ကို သာယာမိရုံမွ်ျဖင့္ သေႏၶရ၏။ ဗ်ိဳင္းေအာက္တုိ႔သည္ မုိးဦးအခါ ေတာင္ေလလာသည္ကို သာယာသျဖင့္ သေႏၶရၾက၏။ ဘုရားရွင္ လက္ထက္ေတာ္က ဘိကၡဳနီမ တစ္ဦးသည္ ေယာက္်ားေဟာင္း ရဟန္း၏ သင္းပိုင္မွ သုက္ကို စုပ္ယူမိ၍ သေႏၶရ၏။ ရေသ့တစ္ဦး၏ သုက္ႏွင့္ ေရာေသာ က်င္ငယ္ရည္ကို ေသာက္မိ၍ သမင္မ၌ သေႏၶရလ်က္ ဣသိသိဂၤ သတုိ႔သားကို ဖြားျမင္ခဲ့ရ၏။ ထုိအေၾကာင္းမ်ားက တစ္ခါတစ္ရံမွ အထူးအဆန္း ျဖစ္ရေသာ အျဖစ္မ်ိဳးတည္း။
ပဋိေႏၶစိတ္ ေစတသိက္ႏွင့္အတူ ရုပ္ကေလးမ်ား ပါရွိ၏။ ထုိရုပ္ကေလးမ်ားကို “ကလလရည္ၾကည္”ဟု ေခၚၾက၏။ “ထုိကလလရည္ၾကည္ကား ေျမာက္ကြ်န္းသူတုိ႔၏ ဆံပင္ကို အလြန္ၾကည္ေသာဆီတြင္ ႏွစ္၍ ထုိဆံပင္ဖ်ား၌ ပါလာေသာ ဆီၾကည္ကေလးမ်ား ပမာဏရွိ၏။”ဟု
ဆုိသည္။ ထုိရည္ၾကည္သည္ ေရွးကံ၏ အစြမ္းေၾကာင့္ ျဖစ္ရေသာ ရုပ္ကေလးသာတည္း။
မိဘတုိ႔ သုက္ ေသြးမဟုတ္။ ထုိ သုက္ေသြးကား ထုိကလလရည္ၾကည္ကေလးကို
ေထာက္ပံ့ရုံသာ ျဖစ္သည္။
ဤဆုိခဲ့ျပီးေသာ
စကားအရ ေရွးကံအစြမ္းေၾကာင့္ အမိ၀မ္းမွာ ကလလရည္ၾကည္ သေႏၶတည္ရေသာ္လည္း
မိဘတုိ႔၏ သုက္ေသြး အေရးတၾကီး ေထာက္ပံ့လ်က္ ရွိသည္ဟု သိသာျပီ။ ထုိ
ကလလရည္ၾကည္သည္ မ်ိဳးေစ့ႏွင့္တူ၏။ မိဘတုိ႔၏ သုက္ေသြးကား ရႊံ႕ညြတ္
ေရေျမမ်ားႏွင့္ တူ၏။ ထုိ ကလလရည္ၾကည္ကို ျဖစ္ေစေသာ ေရွးဘ၀ကံမွာ မ်ိဳးေစ့ကို
စိုက္ပ်ိဳးသူႏွင့္ တူေပသည္။ သို႔အတြက္ ကလလရည္ၾကည္ သေႏၶတည္ဖို႔ရာ စင္ၾကယ္ေသာ
သားအိမ္ႏွင့္ အနာေရာဂါ အျပစ္အဆာ ကင္းစင္ေသာ သုက္ေသြးေကာင္မ်ား အေရးတၾကီး
လုိလားအပ္ေပသည္။ ဘာေၾကာင့္နည္း။ သားအိမ္ႏွင့္ သုက္ေသြး၌ ေရာဂါ မကင္းလွ်င္
ထုိ သေႏၶသူငယ္သည္ က်န္းက်န္းမာမာႏွင့္
ၾကီးပြားႏုိင္ဖြယ္မရွိေသာေၾကာင့္တည္း။
ထုိ႔ျပင္
ေျမနီတြင္း၌ ေအာင္းေနရေသာ ဖြတ္သတၱ၀ါ၏ အဆင္းသည္ နီ၍ ေျမနက္တြင္း၌
ေအာင္းေနရေသာ ဖြတ္သတၱ၀ါ၏ အဆင္းသည္ နက္သကဲ့သို႔ မိဘတုိ႔ သုက္ေသြး၌
ျငိတြယ္ေနေသာ သေႏၶသူငယ္၌ မိဘတုိ႔ သုက္ေသြးမွ ဥတုဇရုပ္မ်ား ဆက္သြယ္လ်က္
ရွိေသာေၾကာင့္ မိဘတုိ႔၏ အဆင္းႏွင့္ သူငယ္၏ အဆင္းသည္ တူၾကရုိးပင္ျဖစ္၏။
လက္ေျခ ပံုသဏၭာန္မွာလည္း တူတတ္ၾက၏။ အဆင္းပုံသဏၭာန္ သာမက မိဘတုိ႔၏
စိတ္ေနစိတ္ထား သတၱိဗ်တၱိ အၾကံဉာဏ္မ်ားလည္း သားသမီးတုိ႔၌ ကူးစက္
ျပန္႔ပြားတတ္သည္။
ဤသို႔
စိတ္ဓာတ္ခ်င္း ကူးစက္လာျခင္းကား သေႏၶတည္စကပင္ မိဘတို႔၏ စိတၱ ပစၥယ
ဥတုဇရုပ္မ်ားက ကူစက္ေနျခင္းေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏုိင္၏။ ဖြားျမင္ျပီးေနာက္
မိဘတုိ႔ စိတ္ေနစိတ္ထား အျပဳအမူမ်ားကို ေတြ႕ရဖန္မ်ားသျဖင့္
အတုယူမိျခင္းေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏုိင္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေကာင္းျမတ္ေသာ
သားသမီးမ်ား ထြန္းကား၍ မသန္႔ေသာ အမ်ိဳးမွ အည့ံစား သားသမီးမ်ား
ျဖစ္ပြားတတ္ေသာေၾကာင့္ ၂-ဖက္လံုးပင္ အမ်ိဳးေကာင္း၍ မိဘ ၂-ဦး၏
အထူးစင္ၾကယ္ေသာ သားသမီးကေလး ျဖစ္ဖို႔အေၾကာင္း အေကာင္းဆံုး
ခႏၶာကိုယ္ကေလးပင္တည္း။
အမွာ။ ။ “ငွက္ေပ်ာပင္စိုက္၊ မိလိုက္ ဖပါ”ဟု ဥပမာျပဳ၍ ေရးသားခဲ့ၾကေသာ္လည္း ထုိ ဥပမာ၏ အဓိပၸာယ္မွာ “မင္းမ်ိဳးျဖစ္သူ၏ ကိစၥ၌သာ ငုက္ေပ်ာပင္ စိုက္ရသည္”ဟု ဆိုလုိသတတ္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဤေနရာ၌ မသံုဘဲထားသည္။
အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ ကိုယ္က်င့္အဘိဓမၼာစာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
0 ကြန္မန့္ေရးရန္:
Post a Comment