Inbox
x
Inbox
စစ္ေတြ သံေတာ္လီရြာမွ ဘဂၤလီမ်ား.. (ဓာတ္ပံု ဒီမိုေဝယံ သတင္းေထာက္)
ေညာင္ကုလား က်ည္းေပါင္းတရုတ္
ကဗ်ာရွင္(ေနရဲနီ)
ေစတီဘုရား
ေညာင္ပင္ဖ်က္၏။
ဘုရားေစတီ အထက္ဆီတြင္
ဘယ္ကဘယ္လို ေရာက္လာမွန္းမသိ
ေပါက္သည့္ေညာင္ပင္
မၾကီးထြားခင္ အျမစ္ပါမက်န္ အျမန္ခုတ္ရွင္း အခ်ိန္မီွ သတ္ပါမွ
သို႔မဟုတ္လွ်င္ ေညာင္ျမိဳ၍ ဘုရားျပိဳရသည္။
ဤသို႔ေသာ ေညာင္ကို
ေညာင္ကုလား ဟူ၍ သမုတ္ၾက၏။
အဘယ့္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္
တို႔တိုင္းဌာေန ျမန္မာျပည္ကို
ဘယ္ကဘယ္လို ေရာက္လာမွန္းမသိ
ေခါေတာ ကုလား
ဘဂၤလား ကုလား
ခ်စ္တီး ကုလား
စစ္တေကာင္း ကုလား
ကုလားျဖဴ ကုလားမည္း
အစရွိေသာ ကုလားအမ်ိဳးမ်ိဳး
တစ္စတစ္စႏွင့္ ဘုရားကို ေညာင္ျမိဳသလို
ဘာသာလည္းေပ်ာက္
လူမ်ိဳးလည္းေပ်ာက္
ၾကာေသာ္ တိုင္းျပည္ပါ ေပ်ာက္လတၱံ႔။
ထို႔ေၾကာင့္ ဤေညာင္သည္ကား
ေညာင္ကုလား။
(၂၀၁၁ခုႏွစ္ ျမစ္ဆံုသၾကၤန္မွ CPI တရုတ္ဝန္ထမ္းမ်ား) (ဓာတ္ပံု ဒီမိုေဝယံ သတင္းေထာက္)
က်ည္းေပါင္းပင္
ေျမျပင္အထက္အျမစ္တြယ္၍
မိမိဘာသာရပ္တည္ ရွင္သန္ရိုး ထံုးစံမရွိ
သရက္ ပိႏၷဲ
မာလကာ အစရွိေသာ သီးပင္အမ်ိဳးမ်ိဳး
က်ည္းေပါင္းပင္ တြယ္ကပ္ေပါက္ေသာ္
အသီးလည္းအ အရသာလည္းကင္း
သို႔ေသာ္ျငားလည္း
စားသံုးမရသည့္ က်ည္းေပါင္းပင္မွာ
အသီးတဝင္းဝင္း။
တို႔တိုင္းဌာေန ျမန္မာျပညဝယ္
ကပ္ရပ္ခိုစား
က်ည္းေပါင္းပင္ တရုတ္မ်ား
စီပြားေရး တဝင္းဝင္း
ၾကီးပြားတိုးတက္ ထင္တိုင္းၾကဲေနခ်ိန္
အိမ္ရွင္ တိုင္းရင္းသား
ျမန္မာျပည္သူ အေပါင္းကား
ဖြတ္ေက်ာျပာစု သူေတာင္းစားပမာ
မြဲသည္ထက္မြဲကာ
ရန္ငါးပါးႏွိပ္စက္၍
ဒုကၡမ်ိဳးစံု ၾကံဳရေလျပီတကား။
ေနရဲနီ
0 ကြန္မန့္ေရးရန္:
Post a Comment