Wednesday, June 27, 2012

တာေမြလမ္းဆုံ ခုံးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းကို ဖ်က္သိမ္း


ခုံးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ရန္မလိုအပ္သည့္ အတြက္တာေမြလမ္းဆုံ ခုံးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္း ကို ဖ်က္သိမ္း လိုက္ေၾကာင္းသိရသည္။
တာေမြလမ္းဆုံ၏ယာဥ္သြား လာမႈကိုကြင္းဆင္း၍ အခ်က္ အလက္မ်ား ေကာက္ယူ ခဲ့ရာ ခုံးေက်ာ္ တံတား ေဆာက္လုပ္ ရန္မလို အပ္ေၾကာင္း၊ လမ္းခ်ဲ႕ျခင္းႏွင့္မီးပြိဳင့္ေျာင္း ေရြ႕တပ္ဆင္ျခင္း တို႔ေဆာင္ ရြက္႐ုံျဖင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ျခင္း ကိုေျဖရွင္းနိုင္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္ မတီမွ သိရသည္။

''တာေမြရဲ့ယာဥ္သြားလာမႈကို ၾကည့္တဲ့အခါလမ္းခ်ဲ႕ ႐ုံနဲ႔ရတယ္။ ခုံးေက်ာ္ ေဆာက္ဖို ႔မလိုဘူး။ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္တာကို ေျဖရွင္းဖို႔ အတြက္မီးပြိဳင့္ေျပာင္းတာ၊လမ္းခ်ဲ႕ တာေတြကိုေဆာင္ရြက္ သြား မွာပါ'' ဟုရန္ ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီအင္ဂ်င္နီယာ လမ္းတံတားဌာနမွတာဝန္ ရွိသူ က ေျပာသည္။
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ျခင္းႏွင့္ ယာဥ္ေၾကာရႈပ္ေထြးမႈကိုေျဖရွင္းရန္အ တြက္ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ယာဥ္သြား လာမႈမ်ားၿပီး ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈအမ်ား ဆုံးျဖစ္ေပၚေနေသာ လွည္းတန္းလမ္းဆုံ၊ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆုံ၊ ေရႊဂုံတိုင္ လမ္းဆုံ၊ ေျမနီကုန္းလမ္းဆုံႏွင့္ တာေမြလမ္းဆုံမီးပြိဳင့္၅ေနရာ တို႔တြင္ခုံး ေက်ာ္တံတား မ်ားေဆာက္လုပ္ ရန္စီစဥ္ခဲ့ ေၾကာင္းသိရသည္။

''ကၽြန္ေတာ္ကသကၤန္းကၽြန္မွာ ေနေတာ့အလုပ္သြားအလုပ္ျပန္တာေမြမီး ပြိဳင့္လမ္းဆုံ ကိုအျမဲျဖတ္ရတယ္။ ဒီလမ္းဆုံ ကလည္းကားေတာ္ေတာ္ က်ပ္ တယ္။႐ုံခ်ိန္ ဆိုပုံမွန္၁၅ မိနစ္ ေလာက္ၾကာ တယ္။ မိုးရြာ တဲ့ေနေတြဆို နာရီဝက္ေလာက္ၾကာတယ္။ မိုတြင္းဆိုကား ပိတ္တာ အရမ္းၾကာ ေတာ့ခုံး ေက်ာ္တံတား မေဆာက္ဘူးဆိုလဲ လမ္းခ်ဲ႕ တာကို အျမန္ဆုံး အေကာင္ အထည္ေဖာ္ေစ ခ်င္တယ္'' ဟုကုမၸဏီဝန္ထမ္း ကိုမ်ိဳး ေအာင္ကေျပာသည္။

ခုံးေက်ာ္တံတားမ်ား ကိုလွည္း တန္းလမ္းဆုံႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆုံ တို႔တြင္ စတင္ေဆာက္ လုပ္ေနၿပီး ေရႊဂုံတိုင္လမ္း ဆုံစီမံကိန္းကို ယခုႏွစ္ အေကာင္ အထည္ ေဖာ္မည္ျဖစ္ကာ ေျမနီကုန္းလမ္း ဆုံစီမံ ကိန္းကို လာမည့္၂၀၁၃-၂၀၁၄ဘ႑ာႏွစ္ မွ သာေဆာင္ရြက္ မည္ဟု သိရသည္။
 ေအးျမျမထြန္း
==============================
======

0 ကြန္မန့္ေရးရန္:

Post a Comment