ဟံသာ၀တီ ကားပြဲစားတန္းမွ ပြဲစားကိုသိန္းလြင္က “ မတ္တူး ေရႊငါး စတိ( ယာယီနံပါတ္) အရင္ သိန္း ၂၅၀ ေရာင္းတာမထြက္ဘူး၊ အရင္ ၂၈၀ -၈၅ ေရာင္းတဲ့ဟာ၊ ၿခံဳေျပာရင္ သိန္း ၄၊ ၅ ဆယ္က်တယ္” ဟု ယခုသီတင္းပတ္ ကားေစ်းႏႈန္းကို ရွင္းျပသည္။
ထို႔ျပင္ ယခင္ သီတင္းပတ္က သိန္း ၂၈၀ -၈၅ သိန္းေရာင္းခ်သည့္ တုိယိုတာ Belta ၂၀၀၇ မိုဒယ္မွာ ယခုရက္ပိုင္းတြင္ သိန္း ၂၀၀ အထိက်ဆင္းသြားကာ ၀ယ္သူလည္း မရွိေၾကာင္းလည္း ၎က ျဖည့္စြက္ေျပာဆိုသည္။
ယခုလတ္တေလာ ဂ်ပန္မွတင္သြင္းလာသည့္ ကားမ်ားသာမက နံပါတ္နိမ့္ မိုဒယ္နိမ့္ကားမ်ားလည္း သူ႔အတိုင္းအတာျဖင့္ ေစ်းက်သြားေၾကာင္း နစ္ဆန္း ဆူပါဆလြန္း ၈၆၊ ၈၇ ခုႏွစ္မိုဒယ္ ဆိုပါက ယခင္ ၁၃၀၊ ၁၄၀ သိန္းရွိရာမွ ယခုအခါ သိန္း ၁၀၀ စြန္းစြန္းသာရွိေတာ့သည္ဟုလည္း ေမးျမန္းသိရွိရသည္။
ကား၀ယ္ေရာင္း တဦးျဖစ္သည့္ ဦးသက္လင္းက “ေအာက္ကားအရင္က သိန္း ၁၃၀ တန္က အခု ၁၀၀ ေလာက္ပဲရွိေတာ့တယ္။ ေစ်းကြက္ထဲမွာလည္း ေစာင့္ၾကည့္ ေနၾကတယ္ ဘယ္သူမွ မ၀ယ္ရဲၾကေသးဘူး” ဟု ေအာက္ကားဟု ေခၚသည့္ သိန္း၁၀၀ ေက်ာ္ကားေစ်းကြက္ လက္ရွိအေနအထားကို ေျပာျပသည္။
ကိုသိိန္းလြင္က “ မေန႔က နဲ႔ ဒီေန႔ အပြင့္လင္းဆံုးေျပာရင္ ၀ယ္သူက စင္ေပၚကပဲ၊ ႀကိဳက္ေစ်းေပး၀ယ္လို႔ရတယ္၊ သိန္း ၂၅၀ ေခၚတယ္၊ ၂၃၀ နဲ႔လည္း ေပးတာပဲ၊ ေအာ္ဖာ (ေစ်းေပးျခင္း) သာရဲရဲေပး ေရာင္းသူက ဆံုးျဖတ္ၿပီး ခ်ေရာင္းသြားတာေတြရွိတယ္” ဟု ေမလ ၉ ရက္ေန႔ ကားေစ်းကြက္အေျခအေနကို ရွင္းျပသည္။
ယခုသတင္းမထြက္ေပၚမီ သေဘၤာသား ပါမစ္တေစာင္လွ်င္ ၆၅ သိန္းရွိရာမွ ပါမစ္ခြင့္ျပဳလိုက္ၿပီးေနာက္တြင္ သိန္း ၂၀ ၀န္းက်င္သာရွိေတာ့သည္ဟုလည္း ကားပြဲစားမ်ားက ေျပာသည္။
ယမန္ႏွစ္ ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း လဲလွယ္သည့္ အစီအစဥ္စတင္ခ်ိန္မွစ၍ ကားေစ်းႏႈန္း သိသိသာသာ က်ဆင္းလာရာ ယခုလ ၇ ရက္ေန႔က ပါမစ္တင္းၾကပ္မႈ ေျဖေလ်ာ့လိုက္သည့္ေနာက္ ဆယ္စုႏွစ္တခုေက်ာ္အတြင္း ကားေစ်း အနိမ့္ဆံုးသို႔ က်ဆင္းလာျခင္း ျဖစ္သည္။
လြန္ခဲ့သည့္ ၄ ႏွစ္၀န္းက်င္က သိန္း ၁၄၀၀ အထိ ေစ်းေပါက္ခဲ့သည့္ ၂၀၀၄ မိုဒယ္ မတ္တူး (ေရႊငါး) ကားမွာ ယခုအခါ သိန္း ၂၀၀ ေက်ာ္သာရွိသည့္ အထိ ေစ်းႏႈန္းက်ဆင္းလာသည္ကိုေတြ႕ရသည္။ ။
0 ကြန္မန့္ေရးရန္:
Post a Comment