အသုဘ ဟူသမွ်သည္ မတင့္တယ္ဖြယ္ အတူတူပင္ ျဖစ္ပါသည္။ အမ်ိဳးသားႏွင့္ အမ်ိဳးသမီး ရာဂစရိုက္-တပ္မက္ႏွစ္သက္မႈ မ်ားေသာပုဂၢိဳလ္မ်ားအတြက္ ရာဂစရိုက္ ေလ်ာ့ပါးေအာင္ အသုဘကမၼ႒ာန္းကို ရႈရပါ သည္။ ထိုသို႔ရာဂစရိုက္ ျဖစ္ေပၚရာ၌ တပ္မက္ႏွစ္သက္မႈ ပံုစံ အမ်ိုးမ်ိဳးရွိၾကသည့္အတြက္ ထိုတပ္မက္ႏွစ္ သက္မႈ ကြဲျပားသည့္ အေလ်ာက္ အသုဘ ၁၀-မ်ိဳး ခြဲျခမ္းထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
(၁) ကိုယ္ေနဟန္ထား-ကာယအလွေမာင္မယ္တိ
(၂) အေရာင္အဆင္း ၀ါ၀င္းျဖဴေဖြးေသာအဆင္းကို ႏွစ္သက္တပ္မက္သူသည္ ၀ိနီလကအသုဘ=ညိဳမဲေနေသာ အေကာင္ပုပ္ စက္ဆုပ္စရာကို ရႈရမည္။
(၃) အေမႊးနံ႔သာ ပန္းနံ႔သာ ဆင္ျမန္းထားသျဖင့္ ကိုယ္နံ႔တသင္းသင္း ေမႊးပ်ံ႔ျခင္းကို စံုမက္ေသာစရိုက္ရွိသူသည္ ၀ိပုဗၺကအသုဘ=ျပည္ပုပ္မ်ားယိုက်
(၄) တစုတေပါင္းတည္း လံုးလံုးက်စ္က်စ္ တဆက္တစပ္တည္း တင့္တယ္မႈကို
စံုမက္ေသာသူသည္ ၀ိစၧိႏၵကအသုက=ခါးတပိုင္း ျပတ္ေနေသာ အေကာင္ပုပ္
စက္ဆုပ္စရာကို ရႈရမည္။
(၅) အိအိစက္စက္ အသားဆိုင္ညက္ညက္ ေဖာင္းေဖာင္းအိအိ ျပည့္ျပည့္ျဖိဳးျဖိဳး
ႏွစ္သက္တတ္သူသည္ ၀ိကၡာယိတကအသုဘ=က်ီး၊ ေခြး၊ လင္းတတို႔ အသားဆိုင္မ်ားကို
ကိုက္စားထားသျဖင့္ ပံုပန္းပ်က္ေနေသာ သူေသေကာင္ပုပ္ကို ရႈရမည္။
(၆) ေခါင္း၊ ခါး၊ ေျခ၊ လက္၊ အဂၤါႀကီးငယ္ တင့္တယ္လွသည္ဟု တစိမ့္စိမ္ၾကည့္ရႈ ႏွစ္သက္ေသာသူသည္ ၀ိကၡာယိတကအသုဘ=ေျခ၊ လက္၊ ကိုယ္၊ ေခါင္း၊ တကြဲတျပားစီ ပစ္ထားေသာ မႏွစ္သက္ဖြယ္ အသုဘကို ရႈရမည္။(တခုခ်င္းျဖစ္ေနလွ်င္ ႏွစ္သက္ဖြယ္မဟုတ္ေတာ့)။
(၇) ေရႊငွက္ေပ်ာအသြင္ မထင္ရိုးဆစ္၊ ေခ်ေမာေျပျပစ္ေသာ ခႏၶာကိုယ္ကို ႏွစ္သက္သူသည္ ဟတ၀ိကၡိတၱကအသုဘ=ဒဏ္ရာအမ်ိဳးမ်ိဳ း မႊမ္းထား ခုတ္လွီးထားေသာ မတင့္တယ္ဖြယ္ အသုဘကို ရႈရမည္။
(၈) ေရႊေငြတန္ဆာ ရတနာအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အေရာင္ေၾကာင့္ ေျပာင္ေျပာင္လက္လက္ တင့္တယ္သည္ဟု ႏွစ္သက္တတ္သူသည္ ေလာဟိတကအသုဘ=ဒဏ္ရာအမ်ိဳးမ်ိဳးတိ
(၉) ငါတဦးတည္း ပိုင္ႏိုင္စိုးမိုးသည္ဟု ျမတ္ႏိုးစံုမက္တတ္သူသည္ ပုဠဳ၀ကအသုဘ=မေရတြက္ႏိုင္ေသာ ပိုးေလာက္တို႔ တဖြားဖြားက်ေနေသာ သူေသေကာင္ပုပ္ကို ရႈရမည္။
(၁၀) ျဖဴေဖြးေသာသြား၊ ပုလဲကံုးအလားဟု အရိုးေကာင္းျဖစ္အင္ ခံုမင္ႏွစ္သက္သူသည္ အ႒ိကအသုဘ= အရိုးမ်ားက်ေနေသာ အေကာင္ပုပ္ စက္ဆုပ္စရာကို ရႈရမည္။
၁။ ဥဒၶဳမာတက အသုဘ -ေသသည္မွအထက္ ၂-ရက္ ၃-ရက္ၾကာသည့္အခါ ဖူးဖူးေရာက္ပုပ္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။
၂။ ၀ိနီလက အသုဘ -ျဖဴနီ သေဘာ၊ ေရာေႏွာစပ္တြဲ၊ ညိဳမဲမဲပုပ္၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာ မသာေလာင္း။
၃။ ၀ိပုဗၺက အသုဘ -ျပည္တစိုစို၊ ေပါက္ကြဲယိုျပီး၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။
၄။ ၀ိစိၦဒၵက အသုဘ -ထက္ေအာက္ႏွစ္ရက္၊ မဆက္စပ္ေအာင္၊ အပိုင္းပိုင္း
ျဖတ္ေတာက္လွ်က္၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာ မသာေလာင္း။
၅။ ၀ိကၡာယိတက အသုဘ - ေခြး၊ လင္းတ၊ က်ီး၊ အသီးသီးတို႔၊ နည္းမ်ဳိးစံုျပား၊ ဖံုဖံုအားျဖင့္၊ ခဲစားထားေသာ
စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။
၆။ ၀ိကၡိတၱက အသုဘ -လက္ေျခေခါင္းကိုယ္၊ ဖရိုဖရဲ၊ ထိုထိုၾကဲသျဖင့္၊ လႊင့္ပစ္ထားေသာ
စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။
၇။ ဟတ၀ိကၡိတၱက အသုဘ -က်ီးေျခမယြင္း၊ ဓါးျဖင့္မႊန္း၍၊ ညွဥ္းအပ္ထိုထို၊ လက္ေျခကိုယ္တို႔၊ ဖရိုဖရဲ၊
ထိုထိုၾကဲသျဖင့္၊ လႊင့္ပစ္ထားေသာ၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။
၈။ ေလာဟိတက အသုဘ -ေသြးမ်ားထြက္ယို၊ တကိုယ္လံုးေပ၊ လိမ္းက်ံေနေသာ၊ မသာေလာင္း။
၉။ ပုဠဳ၀က အသုဘ -ပိုးေလာက္ေတြျပည့္၊ က်ိက်ိတက္ေန၊ ထြက္ေစတတ္ေသာ၊ မသာေလာင္း။
၁၀။အ႒ိက အသုဘ -အရိုးစုေပါင္း၊ တစ္ေခ်ာင္းျဖစ္ေစ၊ အသေရယုတ္၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာ မသာေလာင္း။
( အေသလြတ္နည္း ) http://buddhagonyi.blogspot.com/2012/12/blog-post_22.html
ကိုယ့္ထက္ၾကီးသူ ၊ ကိုယ့္ေအာက္လူ ၊ရြယ္တူေသတာမ်ားလွျပီ ။
ခႏၶာမစဲ ၊ အိုစျမဲ ၊ငါလဲေသဘို႕နီးခဲ့ျပီ ။
မေသေသးမွီ ၊ပါရမီ ၊ငါသည့္ ျဖည့္မွေတာ္လိမ့္မည္ ။
ဝိပႆနာ ၊ ဘာဝနာ ၊ ငါဟာပြားမွေတာ္ေတာ့မည္ ။
၃။ ၀ိပုဗၺက အသုဘ -ျပည္တစိုစို၊ ေပါက္ကြဲယိုျပီး၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။
၄။ ၀ိစိၦဒၵက အသုဘ -ထက္ေအာက္ႏွစ္ရက္၊ မဆက္စပ္ေအာင္၊ အပိုင္းပိုင္း
ျဖတ္ေတာက္လွ်က္၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာ မသာေလာင္း။
၅။ ၀ိကၡာယိတက အသုဘ - ေခြး၊ လင္းတ၊ က်ီး၊ အသီးသီးတို႔၊ နည္းမ်ဳိးစံုျပား၊ ဖံုဖံုအားျဖင့္၊ ခဲစားထားေသာ
စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။
၆။ ၀ိကၡိတၱက အသုဘ -လက္ေျခေခါင္းကိုယ္၊ ဖရိုဖရဲ၊ ထိုထိုၾကဲသျဖင့္၊ လႊင့္ပစ္ထားေသာ
စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။
၇။ ဟတ၀ိကၡိတၱက အသုဘ -က်ီးေျခမယြင္း၊ ဓါးျဖင့္မႊန္း၍၊ ညွဥ္းအပ္ထိုထို၊ လက္ေျခကိုယ္တို႔၊ ဖရိုဖရဲ၊
ထိုထိုၾကဲသျဖင့္၊ လႊင့္ပစ္ထားေသာ၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။
၈။ ေလာဟိတက အသုဘ -ေသြးမ်ားထြက္ယို၊ တကိုယ္လံုးေပ၊ လိမ္းက်ံေနေသာ၊ မသာေလာင္း။
၉။ ပုဠဳ၀က အသုဘ -ပိုးေလာက္ေတြျပည့္၊ က်ိက်ိတက္ေန၊ ထြက္ေစတတ္ေသာ၊ မသာေလာင္း။
၁၀။အ႒ိက အသုဘ -အရိုးစုေပါင္း၊ တစ္ေခ်ာင္းျဖစ္ေစ၊ အသေရယုတ္၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာ မသာေလာင္း။
( အေသလြတ္နည္း ) http://buddhagonyi.blogspot.com/2012/12/blog-post_22.html
ကိုယ့္ထက္ၾကီးသူ ၊ ကိုယ့္ေအာက္လူ ၊ရြယ္တူေသတာမ်ားလွျပီ ။
ခႏၶာမစဲ ၊ အိုစျမဲ ၊ငါလဲေသဘို႕နီးခဲ့ျပီ ။
မေသေသးမွီ ၊ပါရမီ ၊ငါသည့္ ျဖည့္မွေတာ္လိမ့္မည္ ။
ဝိပႆနာ ၊ ဘာဝနာ ၊ ငါဟာပြားမွေတာ္ေတာ့မည္ ။
0 ကြန္မန့္ေရးရန္:
Post a Comment