ယာဥ္တိုက္မႈ
ျဖစ္ပြားသည့္အခါ ယာဥ္ကို စြန္႔ခြာ ထြက္ေျပးမႈမ်ားႏွင့္ ေငြေၾကး
ကိစၥမ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္ကို စြန္႔ခြာသြား သည့္ ျပစ္မႈမ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္လိုင္းမွ
ထုတ္ပယ္ျခင္း ခံခဲ့ရသည္က အမ်ားဆံုး ျဖစ္သည္ဟု မထသ(ဗဟို) အတြင္းေရးမႉး
ဦးဘျမင့္ က ေျပာသည္။
မထသ(ဗဟို)စီမံမႈေအာက္တြင္ မထသ(ၿမိဳ႕တြင္း)၊ ဗႏၶဳလ(ပါရမီ)၊ သန္ျမန္သူ၊ အေရွ႕ ပိုင္းခ႐ိုင္၊ အေနာက္ပိုင္းခ႐ိုင္၊
ေတာင္ပိုင္းခ႐ိုင္၊ ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္၊ ကႏၲရဝတီ၊ စစ္မႈထမ္း (အတြင္း)၊ စစ္မႈထမ္း (အျပင္)၊ ေရႊျမင္းပ်ံ၊ (ဂ်ီအီးစီ)၊
ျမန္မာ့သားေကာင္း၊ ေရႊရန္ကုန္၊ ေရႊဧည့္သည္၊ ေရႊအင္းဝ၊ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္ႏွင့္ မထသ (အေဝးေျပး) ယာဥ္လိုင္းတို႔ ရွိၾကသည္။
ထိုအထဲမွ ယာဥ္စီးေရ မ်ားျပားသည့္ ဗႏၶဳလ(ပါရမီ)ယာဥ္လိုင္းမွ ယာဥ္လုပ္သား ၇၆ ဦး အမ်ားဆံုး ထုတ္ပယ္ခံခဲ့ရၿပီး
ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္မွ ယာဥ္လုပ္သား ကိုးဦး ဒုတိယအမ်ားဆံုး ထုတ္ပယ္ခံခဲ့ရျခင္း ျဖစ္သည္။
ထိုအမႈမ်ားတြင္
ခရီးသည္မ်ား၏ တိုင္ၾကားခ်က္ျဖင့္ ထုတ္ပယ္ခဲ့ရသည့္အမႈမွာ ယေန႔ အခ်ိန္အထိ
မရွိေသးဘဲ ထုတ္ပယ္ခဲ့ရသည့္ ယာဥ္လုပ္သားမ်ားတြင္လည္း ယာဥ္ေနာက္လိုက္ထက္
ယာဥ္ေမာင္းက ပိုမ်ားသည္။
ဇူလိုင္လ
ေႏွာင္းပိုင္းအထိ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ယာဥ္တိုက္မႈမ်ားတြင္ မထသ( ၿမိဳ႕တြင္း)
ယာဥ္လိုင္းမွ အမႈ ၅ဝ၊ အေနာက္ပိုင္းခ႐ိုင္ ယာဥ္လိုင္းမွ အမႈ ၂ဝ ေက်ာ္၊ ဗႏၶဳလ
(ပါရမီ) လိုင္းမွ အမႈ ၂ဝ ဝန္းက်င္ ရွိခဲ့သည္။
ရန္ကုန္ (မဇၩိမ)
0 ကြန္မန့္ေရးရန္:
Post a Comment