ကမာၻ႕ေစ်းကြက္တြင္ သံုးပြင့္ဆိုင္ အေရာင္းတိုက္ပြဲ ဆင္ႏြဲေနေသာ BMW ၊ Mercedes ႏွင့္ Audi
BMW အေရာင္းဌာန အၾကီးအကဲ Ian Robertson က တရုတ္ျပည္သည္
U.K.ကိုေက်ာ္လြန္ကာ ဂ်ာမန္ ကားထုတ္လုပ္သူမ်ား အတြက္ တတိယအၾကီးမားဆံုး
အေရာင္းနယ္ေျမ ျဖစ္လာမည္ဟု ဆိုသလို ၊ Audi အေရာင္းဌာန အၾကီးအကဲ Peter Schwarzenbauer ကလည္း တရုတ္ျပည္သည္ ဂ်မနီကိုေက်ာ္လြန္ကာ ယခုႏွစ္အတြက္ အၾကီးဆံုးေစ်းကြက္ ျဖစ္ႏိုင္သည္ ဟုဆိုသည္။
ဇိမ္ခံကားေစ်းကြက္ ျဖစ္ေသာ ေပက်င္း ကားျပပြဲ ျမင္ကြင္း
ျပီးခဲ့ေသာ ေမလ ၇ ရက္တြင္ Audi က တရုတ္ႏိုင္ငံတြင္ ခိုင္မာေသာ ေစ်းကြက္
အက်ိဳးအျမတ္ ရရွိထားျပီး ၎တို႔၏ တစ္ကမာၻလံုး အေရာင္းသည္ ဧျပီလအတြင္းတြင္ ၁၈
ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ ျမင့္တက္သြားျပီဟု ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။ Audi သည္
တရုတ္ႏိုင္ငံတြင္ ဧျပီလအတြင္ ကားစီးေရ ၁၉,၆၀၆ စင္းေရာင္းခဲ့ျပီး
ယခင္ႏွစ္ကႏွင့္စာလ်င္ ၆၁ ရာခိုင္းႏႈန္းတိုးတက္လာျပီး ၁၉,၁၂၄
စင္းေရာင္းရေသာ ဂ်ာမန္ျပည္တြင္းေစ်းကြက္ကို ေက်ာ္တက္သြားျပီ ျဖစ္သည္။
တရုတ္ကားေစ်းကြက္တြင္ ဦးေဆာင္ေနသည့္ Audi
မိခင္ ကုမၸဏီျဖစ္ေသာ Volkswagen AG (ေဗာက္စ္ဝက္ဂြန္) ၏ ယခင္ကတည္းက
ေစ်းကြက္ ထိုးေဖာက္ထားမႈေၾကာင့္ Audi သည္ တရုတ္ေစ်းကြက္တြင္
ဦးေဆာင္သူျဖစ္ေနသည္။BMW ကလည္း တရုတ္ျပည္တြင္ ယခုႏွစ္အတြင္း ကားစင္းေရ
၁၂၀,၀၀၀ ေရာင္းခ်ရန္ ခန္႔မွန္းထားျပီး Mercedes-Benz ကလည္း ၁၀၀,၀၀၀ ေက်ာ္
ေရာင္းရမည္ဟု ဆိုသည္။
0 ကြန္မန့္ေရးရန္:
Post a Comment